ورزشی 11:33 - 21 تیر 1399

شانس پیروزی استقلال کم نیست/ سعادتمند مراقب مشاورانش باشد

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حاشیه پیرامون استقلال در هفته‌های اخیر زیاد بوده و متاسفانه این حواشی به روحیه و توان فنی و بدنی تیم لطمه زده است. شاگردان مجیدی با یکی دو جلسه تمرین نصفه و نیمه و بدون تعدادی از بازیکنان اصلی شان باید به مصاف تراکتوری بروند که گویا کاملا آماده است. اما با این وجود معتقدم شانس استقلال برای پیروزی در بازی امشب نه تنها کم نیست، بلکه زیاد هم هست.

عضو پیشین کمیته فنی استقلال بیان داشت: همین نفراتی که قرار است امشب به میدان بروند توانایی فنی بالایی دارند و احتمالا این حاشیه‌ها در این روزهای اخیر انگیزه آنها را برای این بازی مضاعف کرده است. مثلا من خبر دارم دیاباته برای این بازی بسیار پر انگیزه است و همین می‌تواند یک ابزار مهم برای برتری استقلال باشد.

پیشکسوت آبی پوشان سپس به برخی حواشی پیش آمده برای حجت نظری عضو هیات مدیره استقلال اشاره کرد و گفت: سابقه شناخت من از نظری به حضور او در هیات مدیره استقلال بر نمی‌گردد و از خیلی قبل تر او را می‌شناسم. بهانه آشنایی من با او هم «هوادار» بودنش بود. زمانی که نظری خیلی جوان تر از الان بود و هیچ مسئولیتی نداشت یک هوادار دو آتشه استقلال بود و الان هم که مسئولیت دارد چیزی از علاقه و تعصبش به این تیم کم نشده. ای کاش از این «نظری»ها بیشتر داشتیم و قطعا در این صورت تیم شرایط بهتر و پایدار تری داشت. 

نوری سپس با اشاره به رفت و آمد زیاد در سطوح مختلف مدیریت استقلال گفت: سعادتمند باید در مشورت گرفتن از مشاورانش دقت بیشتری کند و بداند از مشاورانش در چه حوزه‌ای مشورت بگیرد. شاید این مشاوران در یکسری امور توانمندی‌هایی داشته باشند، اما فوتبال یک تخصص است و اگر فردی سی سال در حوزه دیگری کار کرده و مدیر موفقی بوده و از فوتبال هیچ شناختی ندارد، برای تعیین تکلیف اتفاقات فوتبالی نمی‌تواند مشاور مناسبی باشد.

وی افزود: درحال حاضر به فرد خاصی اشاره نمی‌کنم اما اگر لازم شد اسم هم می‌آورم. فعلا فقط به این نکته بسنده می‌کنم که مشاوران باید چارچوب خودشان را بشاسند و یک مشاور نباید اختیاراشت هم اندازه و یا حتی در پاره‌ای مواقع بیشتر از مدیر عامل باشد. این موضوع به باشگاه صدمه خواهد زد.


10612612
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی ۲ بر یک مقابل ویتنام به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ صعود کرد و حریف ایران شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» براساس تصمیم هیئت مدیره تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی ملحق و به عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی به ۱۰ مدال رنگارنگ دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سید معین تقوی یک طلای دیگر برای کاروان ووشوی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی به ارمغان آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی نمایندگان کشورمان در بخش ساندا به مدال طلای مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو دست یافتند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است