ورزشی 16:21 - 05 بهمن 1395
گزارش تمرین استقلال
تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی این تیم به منظور دیدار با پیکان از ساعت ۱۵ امروز در کمپ حجازی پیگیری شد.

برف‌بازی استقلالی‌ها در روز نگرانی هواداران/ جبارسینگِ تنها در تمرین!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل پیکان از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند از ساعت 15 امروز تمرینات خود را در کمپ حجازی زیرنظر کادر فنی در حالی برگزار کرد که امروز سه بازیکن این تیم یعنی مگویان، جابر انصاری و یعقوب کریمی غایب بودند.

* تمرین امروز در حالی برگزار شد که زمین کمپ به خاطر بارش برف شب گذشته کاملاً سفید بود و به همین دلیل بازیکنان قبل از آغاز رسمی تمرین به برف‌بازی مشغول شدند. در این بین رحمتی و تیموریان که از بازیکنان بزرگتر استقلال هستند برف‌ها را گلوله کرده و به سمت بازیکنان جوان‌تر پرتاب می‌کردند.

* از ساعت 15 آغاز رسمی تمرین بازیکنان با دویدن دور زمین کار را آغاز کرده و سپس به دو گروه تقسیم شده که هر گروه نیز به دو تیم تقسیم شده و بازیکنان به بازی آقاوسط مشغول شدند. این تمرین در بخشی برگزار شد که برف کمتری در آن بود ضمن اینکه آندرانیک تیموریان و سرور جباروف دو خرید جدید استقلال نیز اولین تمرین تاکتیکی خود را با آبی‌پوشان انجام دادند.

* حدود 50 هوادار در تمرین امروز حضور دارند که این تعداد به‌خاطر خیس بودن سکوها همگی به صورت ایستاده در حال تماشای تمرین هستند،‌ ضمن اینکه اتفاق ناخوشایندی که برای استقلال رخ داده که به موجب آن آبی‌پوشان توسط فیفا در پنجره زمستانی نقل و انتقالات محروم شده و نمی‌توانند خریدی داشته باشند؛ این موضوع موجب نگرانی هواداران شده و آنها با اضطراب در این خصوص با یکدیگر به صحبت می‌پردازند.

* در اواسط تمرین امید نورافکن هافبک جوان استقلال برای دقایقی به رختکن رفته و با آغاز بخش جدید تمرین دوباره به تمرینات اضافه شد.

* آندرانیک تیموریان هافبک جدید استقلال که دوباره به این تیم بازگشته است امروز به دفعات توسط هواداران تشویق شد. از سوی دیگر سرور جباروف بازیکن ازبکستانی که در کارنامه‌اش دو عنوان بهترین بازیکن آسیا را دارد، بیشتر در تمرین امروز تنها بود و  در مراحلی خودش با توپ مشغول به کار شد.

*‌ مهدی رحمتی با پوشش عجیب و در حالی که فقط چشمان او مشخص است درون دروازه قرار دارد ضمن اینکه رحمتی و آندو در تمرینات امروز برخورد گرمی با هم داشتند.

* در بخش بعدی تمرین بازیکنان به تمرین شوت‌زنی پرداخته و در این بخش تیموریان و رحمتی توسط هواداران به مراتب تشویق شدند.

* در یک صحنه و در حالی که جباروف چند دقیقه‌ای منتظر بود تا نوبت شوت‌زنی او برسد، بابازاده یکی از دروازه‌بانان استقلال روبه این بازیکن کرد و اعلام نام جبار سینگ از جباروف خواست تا به سمت او شوت‌زنی کند. ضمن اینکه علیرضا منصوریان توصیه‌های تاکتیکی به زبان انگلیسی به جباروف انجام می‌داد.

* منصوریان نیز امروز روز آرامی را سپری کرد و زمان انجام فوتبال درون‌گروهی همراه خرمگاه این بازی را زیر نظر گرفت.

* کارگران در حال خراب کردن یک ساختمان در مجاورت کمپ مرحوم حجازی هستند که این موضوع سروصدای زیادی ایجاد کرده ضمن اینکه این اقدام آنها به خاطر رعایت نکردن نکات ایمنی می‌تواند خطرساز باشد.

* نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال در اواسط تمرین به زمین مسابقه آمده و دقایقی را با منصوریان صحبت کرد و به نظر می‌رسید این دو در مورد محرومیت جدید استقلال صحبت می‌کردند که در نهایت منصوریان بلند به سمت وی گفت حدود 4 ماه است توصیه می‌کنم این کار را انجام دهند.

* دوربین پرنده تمرین امروز استقلالی‌ها را فیلمبرداری کرد ضمن اینکه یک هوادار با بنر منصوریان در تمرین حضور دارد. از سوی دیگر عکاسان و خبرنگاران زیادی از تمرین امروز استقبال کرده‌اند.

* بخش بعدی تمرین بازی درون‌گروهی بود که بازیکنان به دو گروه آبی و صورتی تقسیم شده و در دوسوم زمین کمپ فوتبال بازی کردند.

* یکی از هواداران قدیمی استقلال که به ابراهیم چرخی معروف است، در تمرین این تیم حاضر شد.

* مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال در اواسط بازی تمرینی زمین بازی را ترک کرده و بعد از برداشتن ساکش از اتومبیل خود که پشت نیمکت بود به سمت رختکن رفت.

استقلالی‌ها از هفته نوزدهم لیگ برتر جمعه به مصاف تیم پیکان خواهند رفت.


8709536
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان از کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی برای نوسازی تجهیزات غیرمصرفی فدراسیون‌ها خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی فردا مقابل ازبکستان بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ژاوی سرمربی بارسلونا از تصمیمش برای ترک این تیم در پایان فصل منصرف شد و فصل آینده نیز هدایت آبی و اناری‌ها را برعهده خواهد داشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین شاداب برای بازی با آلومینیوم عازم اراک شدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است