استانی 14:37 - 08 فروردین 1396
فرماندار دشتستان:
بوشهر - فرماندار شهرستان دشتستان گفت: دشتستان با ۹۴۷ داوطلب شورایی بیشترین تعداد ثبت‌نام داوطلبان در سطح استان بوشهر را دارد.

۹۴۷ نفر در دشتستان برای انتخابات شوراها نام‌نویسی کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان زارع در جمع اعضای هیئت اجرایی و نظارت و داوطلبینی که برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و شهرهای دشتستان نام نویسی کرده‌اند، اظهار داشت: همانگونه که استقرار نظام جمهوری اسلامی بر پایه مشارکت فعال و گسترده سیاسی و اجتماعی مردم ایران شکل گرفته است، ضمانت استمرار قدرتمند آن نیز بر اساس مشارکت فعال و با شکوه سیاسی و اجتماعی و حضور حداکثری آنان در انتخابات‌ها است.

وی بر اجرای دقیق قانون انتخابات در همه فرآیندهای آن تاکید کرد و از دست اندرکاران انتخابات خواست تا از بروز هرگونه رفتار و کردار شائبه برانگیز که بی‌طرفی آنان را خدشه دار می‌کند پرهیز کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دشتستان به ذکر آمار تعداد داوطلبین عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و شهرهای دشتستان پرداخت و اظهار داشت: در مهلت قانونی هفت روزه ثبت نام، ۹۴۷ نفر برای شورای شهر و روستا نام نویسی کردند که از این تعداد ۶۸ نفر زن هستند.

وی تعداد داوطلبین شوراهای شهرها را ۲۳۷ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲۸ نفر زن هستند و تعداد کل داوطلبین شوراهای روستایی ۷۱۰ نفر است که ۴۰ نفر از آنها زن هستند.

زارع، جوان‌ترین داوطلب با ۲۵ سال سن را مربوط به یکی از روستاهای بخش بوشکان و مسن‌ترین را با بیش از ۷۷ سال سن نیز از بخش آبپخش عنوان و میانگین ترکیب سنی بیشترین تعداد داوطلبین را بین ۳۰ تا ۳۵ سال و بیشترین داوطلبین شهرها، برازجان با تعداد ۸۳ نفر و دیگر شهرها به ترتیب متعلق به شهرهای شبانکاره، دالکی، کلمه، آبپخش، وحدتیه، بوشکان، سعدآباد و تنگ ارم اعلام کرد.


8953800
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است