بازار 16:17 - 27 اسفند 1399

آیا تاکنون با مشکلاتی مانند عدم تامین سرمایش و گرمایش کافی در فضاهای مختلف ساختمان، عدم آشنایی با ویژگی‌های فنی و گارانتی تجهیزات سرمایش و گرمایش، قیمت‌های نامناسب و اطلاعات ناقص فروشندگان این تجهیزات و ... مواجه شده‌اید؟ اغلب مردم بارها با چنین تجربه‌هایی در هنگام انتخاب و خرید تجهیزات تأسیسات سرمایش و گرمایش برای ساختمان‌های مسکونی، اداری و حتی در پروژه‌های کوچک و بزرگ ساختمانی روبه‌رو شده‌اند.

مجموعه تخصصی مایسا انتخاب دقیق و هوشمندانه ظرفیت، برند و مدل تجهیزات تهویه مطبوع و گرمایشی مورد نیاز شما را بر اساس مشخصات فنی و قیمت مناسب آن ها آسان می‌کند. این مجموعه با سال ها تجربه در زمینه فروش و نصب انواع کولر گازی ، داکت اسپلیت ، از جمله داکت اسپلیت ایرانی و وارداتی مانند داکت اسپلیت ال جی و سامسونگ ، چیلر و فن کویل آماده ارائه خدمت به تمام مشتریان گرامی می باشد.

مایسا با تکیه بر نیرو های متخصص در زمینه فروش و سابقه ای درخشان در عرصه ارائه خدمات به مشتری به عنوان بزرگ ترین مجموعه تخصصی سیستم های گرمایشی و سرمایشی، این محصولات را در سراسر ایران عرضه می نماید.

مجموعه مایسا با نگاهی به آینده، مسیر توسعه برند خود را از ابتدا به عنوان اولین استارتاپ عرضه و فروش تجهیزات ساختمان با راه اندازی جامع ترین وب سایت فروش تجهیزات تهویه مطبوع، تجهیزات گرمایشی، و همچنین با نیرو های با تجربه و حرفه ای در این زمینه ترسیم نمود. هم اکنون این مجموعه با ارائه با کیفیت ترین محصولات و که دارای قیمت های مناسبی نیز می باشند توانست رضایت مشتریان خود را جلب کرده و در زمره بهترین و تخصصی ترین شرکت های فروش تجهیزات و سیستم های ساختمانی شود.

از تخصصی ترین خدمات مایسا می توان به فروش داکت اسپلیت اشاره کرد. داکت اسپلیت با نام انگلیسی Duct  split  واژه ای است که برای اسپلیت های کانالی به کاربرده می شود. این نوع سیستم تهویه هوا در زمستان و تابستان می تواند دمای هوای محیط را به دمای مطلوب و مناسب تنظیم شده ترموستات برساند. از این رو داکت اسپیلت به عنوان یکی از رایج ترین سیستم های گرمایش و سرمایش منازل ، آپارتمان ها و ادارات شناخته شده است.

داکت اسپلیت

داکت اسپلیت از دو بخش یونیت داخلی (هواساز) و یونیت خارجی (کندانسور) تشکیل شده است و بر خلاف اسپلیت های معمولی (کولر گازی) که هواساز به صورت روکار بر روی دیوار یا سقف اجرا می شود، در این نوع اسپیلت، یونیت داخلی یا هواساز به صورت توکار قرار می گیرد.

مکانیزم سرمایش و گرمایش داکت اسپیلیت با هم متفاوت است. عملکرد داکت اسپیلت برای تامین هوای سرد به این گونه است که در کندانسور گاز مبرد خنک می شود و از طریق لوله مسی که دو یونیت داخلی و خارجی را به هم متصل می کند به شیر انبساطی و از آنجا به کویل موجود در یونیت داخلی انتقال می یابد. از طرفی هوای گرم محیط به هواساز وارد شده است و گاز مبرد موجود در کویل، گرمای هوا را جذب کرده و هوای خنک شده، توسط فن و از طریق کانال به محیط برگردانده می شود و محیط را خنک می کند.

در طی این فرآیند گاز مبرد که گرما را جدب کرده و گرم شده است دوباره به کندانسور بر گردانده شده و خنک می شود و این سیکل به این صورت که توضیح داده شد ادامه خواهد داست تا زمانی که دمای هوای محیط به دمای تنظیم شده ترموستات برسد. پس از رسیدن دما به دمای تنظیم شده، کوندانسور قطع می شود و با توجه به نوع دستگاه ممکن است فن دستگاه به کار ادامه دهد یا از کار بایستد.

در سیکل گرمایش، گاز در کوندانسور گرم شده و مانند سیکل سرمایش، از طریق لوله مسی به کویل موجود در یونیت داخلی منتقل می شود و هوای وارد شده از محیط به یونیت داخلی را گرم می کند. هوای گرم شده، توسط فن و از طریق کانال به محیط وارد می شود. برای کاهش مصرف انرژی برق در زمستان می توان به جای کویل گازی از کویل آب گرم استفاده کرد به این صورت که جلوی یونیت داخلی و در مسیر کانال، یک کویل آب گرم قرار می دهند و داکت اسپیلت صرفا نقش فن را ایفا می کند.

داکت اسپلیت ایرانی

داکت اسپیلت بر اساس نوع آن، برند و کشور سازنده، کیفیت ساخت کندانسور، میزان مصرف انرژی، میزان صدای یونیت داخلی و ظرفیت برودتی و حرارتی دارای قیمت های متفاوتی است.  داکت اسپیلیت ایرانی مانند داکت اسپلیت کیسان قیمت کمتری در مقایسه با داکت اسپلیت ال جی یا داکت اسپلیت سامسونگ دارد.

داکت اسپلیت ایرانی توسط شرکت هایی مانند شرکت کیسان در ایران تولید و عرضه می شود. این شرکت ها در طراحی و تولید سیستم های تهویه مطبوع در رقابت نزدیکی با یکدیگر هستند این رقابت سبب افزایش کیفیت سیستم های تهویه است.

داکت اسپلیت های وارداتی ، مانند داکت اسپلیت سامسونگ و ال جی نیز می توان گفت از بهترین و معروف ترین برند های شناخته شده از این سیستم تهویه می باشند که در فروشگاه مایسا به فروش می رسند. داکت اسپلیت ال جی یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت کره ای است که برند معتبر در زمینه لوازم خانگی به حساب می آید. تولیدات این شرکت جزء محصولات لوازم خانگی با کیفیت موجود در بازار به خصوص بازار ایران است و سیستم های تهویه مطبوع این شرکت همچون دیگر محصولات آن دارای کیفیت بالایی است.

در خرید داکت اسپلیت علاوه بر قیمت باید به مشخصات فنی و کیفیت آن توجه کرد. میزان برق مصرفی نیز از نکات دیگری است که قبل از خرید داکت اسپلیت باید به آن توجه کرد. همانطور که گفتیم داکت اسپیلیت توسط شرکت های ایرانی و خارجی زیادی تولید و در بازار عرضه می شود و شناخت این برندها و محصولات تولیدی آن ها به انتخاب و خرید داکت اسپیلت مناسب کمک می کند. برای انتخاب مطمئن و آگاهانه و اطلاع از بهترین داکت اسپلیت موجود در بازار متناسب با نیاز خود با کارشناسان فروش داکت اسپلیت در مایسا در ارتباط باشید.

برای مشاوره رایگان محصولات مورد نظر خود می توانید با شماره 86086904_021 تماس حاصل فرمایید.


10996083
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است