استانی 18:14 - 28 مرداد 1398

بهره برداری از ۶ طرح گاز رسانی طی هفته دولت در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار مهر، حسن میربلوکی بعدازظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: تهیه مصالح و اجرای شبکه توزیع گاز و نصب انشعابات روستاهای فاز سه جرگلان در روستاهای اشتوت ساسان، اشتوت بالا، اشتوت پایین و آقرقایه با جمعیت بهره بردار روستایی ۴۴۷ خانوار با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۹۵۶ میلیون ریال در این هفته به بهره برداری می رسد.

میربلوکی افزود: تهیه مصالح و اجرای شبکه توزیع گاز و نصب انشعابات روستای اسمی ‌و دولان با اعتبار یک میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال و گاز رسانی به روستای برج آقا با جمعیت بهره بردار روستایی ۱۹ خانوار با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه های هفته دولت است.

وی تصریح کرد: برنامه های آتی گازرسانی و برنامه های در دست اقدام این شرکت خط انتقال تقویتی گرمه و جاجرم است بطوری که شروع عملیات اجرایی این طرح شهریور ماه امسال خواهد بود که ۷۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی طول این شبکه را ۵۸ کیلومتر عنوان کرد و گفت: این طرح با هدف تامین گاز مورد نیاز طرح توسعه آلومینای جاجرم، جلوگیری از افت فشار گاز شهرستان های گرمه و جاجرم در فصول سرد اجرا می شود.

میربلوکی بیان کرد: مانیتورینگ ۵۶ ایستگاه مصارف صنایع فوق عمده، جایگاه های CNG و ایستگاه های CGS سطح استان به میزان ۸۵ درصد میزان مصرف خراسان شمالی را به صورت آنلاین اندازه گیری می کند.

وی اظهار کرد: ۷۵ درصد مصرف گاز به صنایع تعلق دارد که این مسئله موجب اشتغالزایی، بهبود چرخه تولید، گسترش صنایع، ایجاد ارزش افزوده و بهبود فضای کسب و کار می شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی اعلام کرد: این شرکت یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از مشترکان صنعتی استان طلب دارد.


10213225
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است