سیاسی 13:48 - 30 دی 1399
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از دستاوردها و پروژه ­های در دست اقدام پژوهشکده­ علوم و فناوری شمال دانشگاه صنعتی مالک اشتر بازدید کرد.

وجود نیروی انسانی متعهد و مدیر انقلابی مهم تر از تولید محصول است

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت دفاع، حجت الاسلام و المسلمین آقاجان­پور با حضور در جمع مدیران پژوهشکده دفاعی دانشگاه مالک اشتر گفت: با وجود نیروهای متخصص و متعهد در سطح وزارت دفاع و مخصوصا دانشگاه مالک اشتر جای دانشمندان بزرگی مثل شهید فخری­ زاده خالی نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجان­پور ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ضمن یادآوری خاطرات دانشمند دفاعی و هسته­ ای کشورمان  دکتر محسن فخری زاده، دانشگاه مالک اشتر را یکی از سازمان های موفق در تربیت نیروهای متعهد و متخصص برشمرد و تأکید کرد: یکی از وظایف مسئولین دانشگاه تبیین نقش نخبگی و ویژگی­ های شخصیتی منحصر به فرد این شهید در ارتقاء توان دفاعی کشور می باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اظهار کرد: آنچه که امروز در مجموعه پژوهشکده علوم و فناوری دانشگاه مالک اشتر مشاهده شد حکایت از عزم، اراده، مدیریت هوشمند و بهره گیری از ظرفیت نخبگان و پژوهشگران در حوزه تولید اقتدار دفاعی بود.

وی افزود: اگر چه این محصولات و تولیدات برای کشور مهم است لکن وجود نیروی انسانی عالم، متدین ، معتقد با روحیه و مدیریت انقلابی به عنوان یک سرمایه گرانبها مهم تر و ارزشمند تر است.  

دکتر شفقت رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت­ها، توانمندی­ ها و آخرین دستاوردها و همچنین روند پیشرفت پروژه­ ها در این پژوهشکده ارائه کرد.

ابوطالب شفقت پژوهشکده دفاعی شمال را یکی از پژوهشکده­های برتر در سطح نیروهای مسلح دانست و وجود نیروهای متخصص و متعهد  را از دلایل موفقیت این پژوهشکده در یک دهه اخیر برشمرد.

 

انتهای پیام


10910907
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» احمد وحیدی وزیر کشور درباره قانون مقابله با تحریم کالاهای صهیونیستی توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ اکرمی نیا گفت: کشور‌های اسلامی بدانند که اگر اسرائیل قدرت پیدا کند به هیچ کشوری برای رسیدن به اهداف خود رحم نخواهد کرد و این مهم را سران کشور‌های اسلامی درک نمی‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: مقاومت هم اکنون پیروز میدان است و بنابر بشارت قرآن آینده هم برای مقاومت است، اما مردم بدانند قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی گفت: حمله رژیم اسرائیل به حلب نقض آشکار قوانین و مقررات بین‌المللی و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دریادار تنگسیری گفت: شناور‌های بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناور‌های مردمی کشور‌های محور جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به صورت سراسری رژه می‌روند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبرد‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» زمانیان گفت: مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی زمانی در کشور حل می‌شود که امید در میان مردم وجود داشته باشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوالفتح گفت: ترامپ و بایدن نسبت به سال ۲۰۲۴ میلادی بسیاری از طرفداران خود را از دست داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه معتقد گفت: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی ۶.۷ دهم درصدی در ۹ ماه اول سال ۱۴۰۲ تحقق یافته است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است