استانی 17:42 - 01 مرداد 1396
خرم‌آباد- ۴ دانش‌آموز معلول لرستانی به مسابقات جهانی دوومیدانی سوئیس اعزام می‌شوند.

اعزام ۴دانش‌آموز معلول لرستانی به مسابقات جهانی دوومیدانی سوئیس

به گزارش خبرنگار مهر، خدانظر دریکوند مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با حضور در آخرین مرحله تمرینات تیم دو و میدانی دانش آموزان معلول استان لرستان، از اعزام ۴ دانش آموز به مسابقات جهانی دو و میدانی در رشته های پرتاب نیزه، پرتاب دیسک و پرتاب وزنه به میزبانی کشور سوئیس خبر داد.

وی با تقدیر از موفقیت های دانش آموزان معلول در عرصه های ورزشی گفت: معلولیت محدودیت نیست و حقیقت این جمله را به می توان در پیکارهای ورزشی معلولین در مسابقات پارالمپیک مشاهده کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خاطر نشان کرد: افتخاری که دانش آموزان معلول برای سربلندی کشور کسب می کنند از افتخار آفرینی رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس کمتر نیست و وقتی ورزش کار معلولی در میادین بین المللی پرچم ایران را به اهتزار درمی آورد و نام ایران را بلند آوازه می کند هر ایرانی وطن پرست و مسلمانی به وجد می آید و از این افتخارآفرینی احساس غرور می کند.

دریکوند با اعلام آمادگی دستگاه تعلیم و تربیت برای حمایت و تقویت فعالیت های ورزشی دانش آموزان معلول افزود: آموزش و پرورش از تمام ظرفیت ها استفاده می کند تا بستر مناسب برای شکوفایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان معلول فراهم شود.

بر اساس این گزارش، محمد فتحی و عرفان رضایی در رشته پرتاب نیزه، علی سپهوند در رشته پرتاب دیسک و عارف بهاروندی در رشته پرتاب وزنه در مسابقات جهانی دو و میدانی شرکت می کنند.


9286965
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است