اجتماعی 12:37 - 21 آذر 1397

نشست دانش‌افزایی معاونت فرهنگی بنیاد شهید برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله نشست‌های دانش‌افزایی معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد صبح چهارشنبه ۲۱ آذر ۹۷ با حضور حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی و مؤمنین معاون اسبق فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد.

کاویانی راد، هدف از حضور دکتر مؤمنین در نشست امروز را استفاده از تجربیات انباشته و مفید مدیران اسبق بنیاد دانست و گفت: معاونان و مدیران اسبق بنیاد دارای سوابق کاری و نگرش‌های مثبتی هستند که انتظار شایسته آنها، توجه و حفظ دستاوردهای گذشته حاصل از مدیریت آنها در بنیاد است.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد در شرایط فعلی بیش‌ازپیش نیازمند مهارت و کسب دانش است و با توجه به کمبودها و مشکلات اعتباری سازمان‌ها به‌ویژه در زمینه‌های فرهنگی، کارکنان باید در جهت افزایش انگیزه و آمادگی با کسب دانش و مهارت تلاش کنند.

مؤمنین نیز در این نشست با اشاره به بخشی از آیه قرآن کریم «وکرمنا بنی‌آدم» اظهار داشت: در این آیه به تکریم مردم تاکید شده است، اگر انسان می‌خواهد به رشد و پیشرفت برسد باید به مردم کمک کند، خداوند در صورتی پشت‌وپناه انسان‌ها خواهد بود که همیار بندگانش باشند.

وی تمسک به قرآن کریم را امری مهم دانست و تصریح کرد: در تمامی جلساتی که برای شهدا برگزار می‌شود باید پرداختن به قرآن جدی گرفته شود، از سوی دیگر تعبد در انسان‌ها موضوعی است که عاقبت‌به‌خیری را به همراه دارد، به این معنا که فرد اعتقاد قلبی به خداوند متعال داشته و برای هر مساله ای به دنبال دلیل نباشد، در این راستا در علم مدیریت، تعبد سازمانی در میان کارکنان و مدیران نیز بسیار مهم تلقی می‌شود.

معاون اسبق فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد بابیان این‌که سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بوی خدا می‌دهد خاطرنشان کرد: اهداف این سازمان معنوی است و تمامی اقدامات آن در مسیر خدا است بنابراین باید آیین‌نامه‌ها و قوانین آن را به‌گونه‌ای جلو ببریم که در مسیر اهداف خانواده‌های شاهد و ایثارگر باشد.

وی مردم‌داری و هم دردی با مردم را بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: در برخورد با انسان‌ها باید آمایش شخصیتی از آنها داشته باشیم و تمامی اقداماتمان در راستای خبررسانی به ملت و کشور باشد.


9998176
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین شاخص کیفیت هوای پایتخت (۱۰ فروردین) در وضعیت پاک است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: تنها با ارائه تسهیلات و تزریق پول صنعت پویا نمی‌شود بلکه لازمه صنعت و اقتصاد پویا مهارت است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دختر حمید نوری (شهروند بازداشت‌شده ایرانی توسط سوئد) در پیامی از بازداشت برادرش که برای ملاقات با پدرش به سوئد رفته بود، در آن کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» احدپور گفت: خانه های هلال به عنوان دیده بان اصلی در کنار مردم هستند تا بتوانند گروه های امداد و نجات را از گستردگی میزان حادثه به موقع مطلع کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است