استانی 11:20 - 10 اردیبهشت 1396
به فاصله ۶ روز مطرح شد؛
کرمانشاه- استاندار کرمانشاه که ۶ روز پیش روند پیشرفت راه آهن کرمانشاه را ثابت اعلام کرده بود امروز آن را بی سابقه و صاحب رکورد در کشور توصیف کرد.

اظهارات متناقض درباره راه آهن کرمانشاه/ راکد یا رکورد دار؟

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار کرمانشاه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمانشاه روند واگذاری پروژه راه آهن را در سطح کشور بی‌سابقه و آن را یک رکورد اعلام کرد.

اسدالله رازانی گفت: بر اساس گزارش معاون وزیر پروژه راه آهن کرمانشاه و روند ریل گذاری آن به شکل بی سابقه ای پیش می‌رود و رکورد ریل گذاری یک هزار و ۹۵۰ متر در روز ثبت شده است.

این اظهارات تازه استاندار کرمانشاه در حالیست که وی ۶ روز پیش و در جریان بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه ی راه آهن کرمانشاه، از روند اجرای پروژه اظهار نارضایتی کرده بود.

رازانی پس از گزارش پیمانکار درباره ی روند ریل گذاری گفته بود: اصلا کار تکان نخورده است و عدد همان عدد ثابت است. حمایت ها بی سابقه است ولی کار روی زمین اصلا بی سابقه نیست.


9055822
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است