اقتصادی 15:49 - 19 آذر 1398
رئیس جمهور سابق آمریکا خانه ای به ارزش ۱۱.۷۵میلیون دلار در ماساچوست خریده است.

اوباما رکورد خرید گران ترین خانه این ماه را زد!

به گزارش ایسنا به نقل از فاکس بیزینس، روزنامه محلی " واین یارد گازت" به نقل از دو نماینده فروش املاک در ماساچوست اعلام کرده است که باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا خانه ای لوکس به ارزش ۱۱.۷۵ میلیون دلار در منطقه " دوک کانتی" خریداری کرده است. پیش‌تر و در زمان ریاست جمهوری اوباما نیز وی بارها در این محل دیده شده بود و خانواده وی نیز به مدت هفت سال در ماه اوت در این منطقه سکونت داشته اند.

این ملک دارای ۲۹ آکر مساحت و منظره رو به اقیانوس اطلس است. طبق اعلام موسسه "لند وست" این ملک توسط یک شرکت مستقر در سن فرانسیسکو طراحی و ساخته شده و دارای هفت اتاق خواب و ۹ حمام است. هم چنین کلیه امکانات تفریحی آبی نظیر استخر، سونا و جکوزی نیز در این ملک لوکس وجود دارد.

بنابر اعلام بیزینس اینسایدر، اوباما در حال حاضر ۴۰ میلیون دلار ثروت دارد هر چند که نشریه نیویورک پست، ثروت رئیس جمهور سابق آمریکا را بسیار بیشتر و معادل۱۳۰ میلیون دلار ارزیابی کرده است. از زمان ورود اوباما به مجلس سنا تا پایان ریاست‌جمهوری در سال ۲۰۱۶، اوباما از محل حقوق و مزایای دولتی، سخنرانی، فروش کتاب و سرمایه گذاری ۲۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

اوباما در طول سال های ریاست جمهوری سالانه ۴۰۰ هزار دلار حقوق دریافت کرده است و اکنون به عنوان رئیس جمهور بازنشسته سالانه ۲۰۰ هزار دلار حقوق دریافت می‌کند. بخش بزرگ ثروت اوباما مربوط به فروش کتاب هایش است تا جایی که برآورد می‌شود وی ثروت خود را ۱۵.۶ میلیون دلار از محل فروش کتاب هایش افزایش داده باشد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای هر سخنرانی خود تقریبا ۴۰۰ هزار دلار دستمزد دریافت می‌کند! او تنها در سال ۲۰۱۷ برای سه سخنرانی در جمع شرکت های وال استریتی ۱.۲ میلیون دلار دستمزد گرفته است. همسر وی نیز برای هر سخنرانی دستمزد زیادی می گیرد و برای آخرین  سخنرانی خود ۲۲۵ هزار دلار دریافت کرده است.

طبق گفته فوربس، اوباما در هاوایی و واشنگتن نیز دارای املاک است.

انتهای پیام


10315800
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: براساس آخرین آمار سطح زیرکشت زعفران در کشور ما ۱۳۳ هزارهکتار است که با افزایش عملکرد در هکتار، امکان تولید هزارتن محصول در کشور ما وجود دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی گفت: با توجه به افزایش حجم تولید در ماه‌های اخیر، بیش از ۴۵ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» برای نخستین بار در حوزه صدور تجهیزات پیشرفته پالایشی از جمله کمپرسور و کاتالیست به پروژه‌های فراسرزمینی و دستیابی به دانش فنی ارتقای کیفی نفت‌کوره واحد‌های پالایشی گام برداشته شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور سازمان جنگل گفت: براساس آمار سالانه ۱۲ میلیارد متر مکعب چوب مورد نیاز است که ۲۲ درصد آن از طریق واردات تامین می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی شاهد تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و همچنین پروژه‌های مسکن ملی در شهر جدیدپردیس خواهیم بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسکن گفت: ساخت وساز‌های ویلایی و کوتاه مرتبه تنها با ورود متقاضیان به بازار مسکن تقویت و افزایش می‌یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسکن گفت: ساخت وساز‌های ویلایی و کوتاه مرتبه تنها با ورود متقاضیان به بازار مسکن تقویت و افزایش می‌یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسکن گفت: ساخت وساز‌های ویلایی و کوتاه مرتبه تنها با ورود متقاضیان به بازار مسکن تقویت و افزایش می‌یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با نوسازی و بازسازی یک فروند هواپیمایی بویینگ ۷۳۷ به دست متخصصان ایرانی روزانه یک هزار و ۲۰۰ صندلی به چرخه هوایی کشور اضافه شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر نیرو گفت: دو میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک خانگی طی دو سال گذشته به کنتور‌های هوشمند متصل شده‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است