سیاسی 11:34 - 03 مهر 1397
نماینده سروستان:
یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضاییه و وزارت اطلاعات باید علاوه بر برخورد سریع با مجرمان اقتصادی تمرکز خود را بر پیشگیری بگذارند.

برخی افراد سعی بر انتقام از انقلاب اسلامی را دارند

به گزارش ایسنا، داریوش اسماعیلی در نطق خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری‌های امت شهیدپرور و اثبات پیروزی حق‌طلبان با مهاجمین انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اقتدار امروز نظام اسلامی و بازی گرفتن آن به عنوان یکی از قدرت‌های تاثیرگذار به برکت خون شهدا و رزمندگان است و درست به همین دلیل است که تروریست‌های مزدور قساوت خود را در قالب حمله به زن و مرد و کودک به نمایش گذاشتند. بی‌شک این جنایات ادامه‌ی توطئه آمریکا و دست‌نشانده‌های آنها در منطقه است که قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به دولت تذکر داد که توجه به قشر معلمین توجه به پایه‌های انقلاب اسلامی است.

اسماعیلی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: جنگ اقتصادی فعلی آمریکا علیه انقلاب اسلامی که با به‌هم‌ریختگی بازار ارز و سکه و قیمت‌ها و همچنین سوء‌استفاده تعدادی افرادی سودجو که نقش ستون پنجم اقتصادی را بازی می‌کنند ما را به یاد حمله حزب بعث انداخت که چگونه صدام با پاره‌کردن قرارداد الجزایر با تمام توان، حمله خود را شروع کرد، اما مقاومت مردم و حضور نیروهای بسیجی و اطاعت کامل از فرمان‌های امام خمینی (ره) باعث شد که نه تنها صدام کاری از پیش نبرد، بلکه جمهوری اسلامی ایران به یک مقتدر جهانی تبدیل شود.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم مطمئن باشند که این جنگ اقتصادی که برخلاف تعهدهای قبلی آمریکایی‌ها به وقوع پیوسته مانند جنگ نظامی رفته‌رفته با برنامه‌ریزی با پیروزی انقلاب اسلامی همراه خواهد بود، اما لازمه‌ی پیروزی مستلزم شرایطی است که درک مشترک از اوضاع فعلی توسط همه ارکان نظام اولین سازوکار آن است و در این راستا همکاری و همفکری همه نیروهای مومن انقلاب و حاکمیت تفکر بسیجی ضروری است.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: در شرایط موجود نزاع و برخورد جناح‌های داخل نظام و انتقام‌گیری از همدیگر قطعا حرکت در نقشه دشمن است و مصیبت آنجایی به وقوع می‌پیوندد که معدود افرادی که نقش ستون پنجم را دارند سعی بر انتقام از انقلاب اسلامی را دارند. این موضوع گاهی از تریبون مجلس شورای اسلامی که حاصل خون بیش از 250 هزار شهید است، به وقوع می‌پیوندد.

اسماعیلی اظهار کرد: در یک پیچ تاریخی قرار داریم و باید حرکت صعودی خود را ادامه دهیم و دولت باید ضمن ترمیم حقوق کارکنان دولت و توجه ویژه به قشر ضعیف تمرکز اصلی خود را بر روی تقویت تولید بگذارد. در این راستا دولت باید مالیات‌ها و حق بیمه‌های واحدهای تولیدی را کاهش دهد یا حتی حذف کند و در عین حال از فرار مالیاتی از طریق سیستم‌های الکترونیکی جلوگیری کند.

نماینده سروستان در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: بعضی از مسئولین ناامیدتر از مردم هستند. آیا مردم باید به مسئولین امید دهند یا بالعکس؟ وقتی مسئولی قبل از اعمال تحریم اعلام می‌کند که طوفانی در راه است یعنی خودش ناامید است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: قوه قضاییه و وزارت اطلاعات باید علاوه بر برخوردی سریع با مجرمان اقتصادی تمرکز خود را بر پیشگیری بگذارند و از طریق سازمان بازرسی کل کشور و یا سایر روش‌ها قبل از وقوع جرم اقتصادی مانع آن گردند، چرا که دستگیری مجرم بعد از جرم مشکلی را حل نمی‌کند.

انتهای پیام


9918592
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در بخش‌هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران و استماع مشکلات این منطقه در زمینه‌های درمانی، آموزشی و بافت فرسوده، دستوراتی را برای رفع این موانع صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو گفت: چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است