استانی 17:45 - 20 مرداد 1399
رئیس بسیج رسانه استان اردبیل:
ایسنا/اردبیل رئیس بسیج رسانه استان اردبیل گفت: رسانه‌ها باید مرکزیت نشر و ترویج اندیشه‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را با قوت و قدرت برعهده گرفته و در این مسیر گام بردارند.

رسانه‌ها محور نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند



علی لطفی ۲۰ مرداد با حضور در خبرگزاری ایسنا، منطقه اردبیل به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: رسانه‌های استان باید در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در استان در راس قرار گیرند و با قرار گرفتن در مقابل دشمنان نظام مبلغ و ترویج‌گر آرمان‌های نظام اسلامی باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام با طراحی رسانه‌های متعدد درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی ما هستند، خاطرنشان کرد: در این شرایط حساس جامعه شایسته است تا رسانه‌های ما با استفاده از امکانات خود دشمن بر علیه آنها قلم به دست گیرند و توطئه‌های آنان را در عرصه‌های مختلف خنثی کنند.

رئیس بسیج رسانه استان اردبیل گفت: به رغم فشارهای متعددی که در سال‌های اخیر رسانه‌های ما با آنها مواجه بوده‌اند اما توانستند ماموریت انقلابی خود را در انتقال مواریث ارزشی و آرمانی انجام داده و رسالت خطیر خود را به نحو شایسته به سرانجام برسانند.

لطفی به فعالیت دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا در بدنه جهاد دانشگاهی اشاره کرد و افزود: این نهاد انقلابی باید با استفاده از ظرفیت‌های آموزشی خود به ویژه در حوزه رسانه‌های نوین بتواند در هیاهوی تبلیغات نظام غرب از حریم انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کنند.

در این نشست صمیمی خبرنگاران خبرگزاری ایسنا و ایکنا در مورد مسایل حوزه رسانه‌ای و خبری استان با رئیس بسیج رسانه اردبیل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام


10660926
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است