استانی 17:28 - 01 شهریور 1396
مدیر آموزش و پرورش بویراحمد از 2 دانش آموزان مبتلا به بیماری صعب العلاج خونی دیدار در خانه شان دیدار کرد.

ترک تحصیل 2 کودک مبتلا به بیماری صعب العلاج در بویراحمد/ آنان نیازمند کمک هستند

به گزارش ایسنا، در این برنامه که معاونان و تعدادی از کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان نیز حضور داشتند مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ابتدا به منزل خانواده این دو کودک رفت که فرزندانش "سید علی 7ساله و سید فاطمه 11ساله " چند سالی است به این بیماری مبتلا شدند و از سال 90 تاکنون متوجه این بیماری شده‌اند.

درجریان این بازدید "هاشمی"، وضعیت تحصیلی، چگونگی آموزش و روند درمان این دانش آموز را جویا شد و خانواده این دو دانش آموز  با تقدیر از مسئولان  آموزش و پرورش، مهمترین مشکل خود را نبودن نمونه ژن برای پیوند جهت بهبود بیماری و هزینه بالای درمان آن ذکر کرده و از مسئولان و مردم استان و کشور خواستند برای رفع این مشکل به آنها کمک کنند.

این دو دانش آموز به علت مشکلات ناشی از این بیماری صعب العلاج مجبور به ترک تحصیل شدند که مدیر آموزش و پرورش نیز دراین دیدار برای پیگیری تحصیل آنان قول مساعد داد و همچنین بیان کرد که برای رسیدگی به امور تحصیلی آنان اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

علی و فاطمه باز هم باید در مقابل بیماری وقاومت بیاورند تا داوطلبان بیشتری در بانک سلولهای بنیادی ثبت نام کنند و شاید نمونه ی سلول بنیادی یک داوطلب غیرخویشاوند با این دو کودک مشابه و سازگار باشد و شاید پیوند و درمان انجام شود.

سید علی و سید فاطمه منتظر پیگیری و کمک های مردم خیر و خیر اندیش ایران عزیز اسلامی هستند تا با کمک های معنوی و مادی خود، آنها را از خانه نشینی و رنج بردن از این بیماری خطرناک نجات دهند.

انتهای پیام


9382266
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است