استانی 17:07 - 06 بهمن 1398

دوره آموزشی مبشران ویژه روحانیون مستقر یزد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام هادی نوروزی در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوره آموزشی مبشران با هدف توانمندسازی روحانیون مستقر برگزار شد.

وی افزود: پس از ارزیابی‌های صورت گرفته، روحانیون مستقر استان در چهار گروه امام، هادی، سفیر و امین سطح بندی شده‌اند و به عنوان بازوان اجرایی سازمان تبلیغات در روستاها و مناطق کم برخوردار به عنوان اولین گروه هدف تحت آموزش قرار گرفته‌اند.

نوروزی با بیان اینکه تاکنون یک مرحله از طرح مبشران در استان برگزار شده است، افزود: آموزش‌های روحانیون مستقر در سه مرحله مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برگزار می‌شود.

وی افزود: دومین مرحله این طرح با موضوعات دین فطری، سلامت و سبک زندگی، آسیب‌های طرح امامت، آشنایی با مسائل مبتلابه و آشنایی با روش سخنرانی و تهیه محتوی برگزار شد.

نوروزی گفت: در دومین مرحله این طرح حجت الاسلام دهقان، حجت الاسلام دادآفرین، حجت الاسلام موسوی و حجت الاسلام رضایی مسئول منطقه‌ای طرح امام محل به ارائه بحث پرداختند.

کارشناس آموزش اقشار تأثیرگذار اداره کل تبلیغات اسلامی استان افزود: دومین مرحله با حضور ۳۰ نفر از روحانیون مستقر استان برگزار شد.


10363523
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است