استانی 15:44 - 28 مهر 1396
امام جمعه مهریز:
یزد ـ امام جمعه مهریز گفت: مشکل آمریکا با ایران بر سر موضوع هسته ای یا برجام نیست بلکه مشکل اصلی آنها پیشرفت‌های ایران اسلامی و رو کردن دست آمریکا در جهان است.

مشکل آمریکا با ایران برجام نیست/آمریکا در صدد تغییر رژیم ایران

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های امروز نمازجمعه امروز مهریز با اشاره به اینکه آمریکا همواره در صدد جلوگیری از پیشرفت ایران بوده زیرا از توانمندی‌ها و ذکاوت ایرانی‌ها آگاه است، اظهار داشت: آمریکایی‌ها حتی قبل از انقلاب نیز اقداماتی انجام می‌دادند که تا حد امکان ایران برده آنها باقی بماند.

وی پذیرش قانون کاپیتولاسیون را از نمونه این موارد بیان کرد و افزود: با این قانون سند بردگی ایران امضا شد تا مستشاران نظامی و غیرنظامی آمریکا و خانواده‌های آنها در برابر هر جنایتی که انجام می‌دهند، مصون بمانند و کسی حق اعتراض به آنها را نیز نداشته باشد.

محی الدینی تاکید کرد: این آمریکا، همان آمریکا است و نباید دل به سراب آن ببندیم زیرا آمریکا امروز نیز در صدد باج خواهی و در نهایت در تلاش برای تغییر رژیم در ایران است زیرا می‌داند تا زمانی که مردم ایران تحت ولایت مقام معظم رهبری با حکومت جمهوری اسلامی زندگی می کنند، آمریکا به اهداف خود دست نخواهد یافت.

وی افزود: آنچه امروز رئیس ‌جمهور آمریکا را به این شیوه گفتار کشانده، این است که ایران اسلامی نقشه آمریکا برای منطقه خاورمیانه را به شکست کشانده و ابزارهای آمریکا در منطقه نفس‌های آخر را می‌کشند.

امام ‌جمعه مهریز تأکید کرد: مشکل آمریکا با ایران بر سر موضوع هسته ای یا برجام نیست بلکه مشکل اصلی آنها پیشرفت‌های ایران اسلامی و رو کردن دست آمریکا در جهان به ویژه در منطقه خاورمیانه است.

وی تصریح کرد: آنها با ماهیت انقلاب اسلامی ایران مشکل‌ دارند و به همین دلیل است که وزیر امور خارجه آمریکا می‌گوید ما به دنبال تغییر رژیم در ایران هستیم.

محی‌الدینی عنوان کرد: نباید از مکر آمریکا غافل شویم زیرا آنها یک روز می‌خواهند کتاب‌های درسی را با سند ۲۰۳۰ تغییر دهند و روز دیگر می‌خواهند به عزاداری‌های ما نفوذ کنند و فرهنگ حسینی و عزاداری حسینی را تغییر دهند که باید مراقب باشیم.


9488008
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است