استانی 16:29 - 06 بهمن 1398
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان:
ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: مراحل قانونی در واگذاری و شروع ساخت و ساز پروژه‌های میراث فرهنگی استان طی نشده است.

مراحل قانونی در واگذاری و شروع ساخت و ساز پروژه‌های میراث فرهنگی طی نشده است

گودرز امیری امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در بحث واگذاری حریم قلعه توسط سپاه دو بحث وجود دارد اول اینکه نقل و انتقال به چه صورت انجام شود و دیگری برنامه زمان بندی برای تخلیه است که باید مشخص شود.

وی درباره وضعیت پروژه‌های کلیدی میراث فرهنگی لرستان گفت: یکی از مشکلات در این راستا این است که سیر مراحل قانونی در واگذاری، شروع ساخت و ساز و... طی نشده است.

امیری بیان کرد: براساس قانون کسی نمی‌تواند مازاد بر پروانه ساخت وساز کند در غیر اینصورت باید پروژه به کمیسیون ماده ۱۰۰ برده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان درباره وضعیت مجتمع گردشگری حوضیان بیان کرد: در ابتدا تفاهم‌نامه‌ای میان راه و شهرسازی استان، فرمانداری شهرستان و سرمایه‌گذار منعقد شد که براساس آن پنج هکتار زمین در اختیار سرمایه‌گذار قرار داده شد تا کار را آغاز کند.

وی عنوان کرد: علیرغم اینکه تفاهم‌نامه مذکور مشکل قانونی دارد اما مدیران استانی ریسک آن را پذیرفتند و امضا کردند ولی هنوز این سرمایه گذار رغبتی برای انجام کار از خود نشان نداده است و شفاف صحبت کنم این شرکت تحت فشار نماینده شهرستان است و نمی‌خواهد به تعهدات خود در امر سرمایه‌گذاری عمل کند.

انتهای پیام


10363448
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است