استانی 16:13 - 10 مهر 1399

برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت در بازار

به گزارش خبرنگار مهر؛ هدایت اله جمالی پور پیش از ظهر پنج شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان قزوین اظهار کرد: مشکلات اقتصادی امروز حاصل بی‌تدبیری و عدم مدیریت برخی مسئولان کشور است.

وی افزود: امروز به‌اندازه کافی کشور دارای ظرفیت‌های بزرگ است و نباید تمامی مشکلات کشور را بر گردن تحریم و دشمنان کشور انداخت.

جمالی‌پور عنوان کرد: نباید به دلیل ناتوانی در حل مشکلات اخیر تنها تحریم‌ها را بهانه خود قرار دهیم بلکه باید با استفاده ظرفیت‌های کشور و تکیه بر پتانسیل‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به دنبال رفع مشکلات باشیم.

وی ادامه داد: عده‌ای دراین‌بین نیز با سوءاستفاده از تحریم‌ها و مشکلات داخلی دنبال منافع خود و برهم زدن نظم و امنیت بازار هستند که باید به‌صورت قاطع با آن‌ها برخورد شود.

مقام عالی دولت در استان قزوین عنوان کرد: کوتاهی در برخورد با سودجویان دلیلی جز ناتوانی ندارد و اگر مدیری در این حوزه احساس ناتوانی می‌کند هرچه سریع‌تر استعفا دهد.

جمالی‌پور گفت: مردم در شرایط امروز از ما انتظار دارند در جایگاهی که قرار داریم پاسخگوی مشکلات امروز باشیم و نباید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که مردم از تغییر و بهبود وضعیت ناامید و مأیوس شوند.


10743734
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است