استانی 19:28 - 21 تیر 1399

۶۲۰۰ پروژه اشتغالزایی مددجویان در مازندران اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بشیر عالیشاه عصر شنبه در جلسه با مسئولان در شهرستان رامسر با بیان اینکه رفع محرومیت زدایی در اولویت کاری قرار دارد گفت: هم افزایی و همدلی سبب رفع مشکلات و موانع پیش روی خواهد شد.



عالیشاه با بیان اینکه سیاست راهبردی کمیته امداد توانمند سازی است تصریح کرد: در اجرای طرح کمک مومنانه که دغدغه رهبر معظم انقلاب بود با تلاش امام جمعه فرماندار سپاه و بسیجیان به خوبی عمل کردیم.



مدیر کل کمیته امداد استان مازندران گفت: در پایان ماه مبارک رمضان ۳۲۰ هزار غذای گرم و ۸۲ هزار سبد کالا توزیع شد که در هر روز یک میلیارد تومان به فقرا کمک کردیم.



وی با اشاره به اینکه اتحاد بین مسئولین سبب نابودی فقر می‌شود خاطر نشان کرد: اتحاد بین مسئولین در غرب استان مازندران قابل تقدیر است.



وی تصریح کرد: در راستای اشتغالزایی در استان مازندران شش هزار و ۲۰۰ طرح انجام شد که ۲۰ الی ۸۰ میلیون تومان وام در راستای راهبری و هدایت شغلی تخصیص یافت، همچنین در سال جاری ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال اختصاص داده شده است.



عالیشاه گفت: در استان مازندران ۷۶ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند و ۱۰ درصد جمعیت استان مازندران زیر خط فقر است.



وی افزود: در استان مازندران ۴ هزار نیازمند مسکن داریم و اگر زمین باشد کمیته امداد استان مازندران آمادگی ساخت بنا را دارد.



وی گفت: ۱۸۰ مرکز نیکوکاری تأسیس و در سال جاری ۱۸۰ مرکز به آن اضافه خواهد شد و سیاست کمیته امداد در بحث برون سپاری است.



مدیر کل کمیته امداد استان مازندران تصریح کرد: هشت هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز و هزار و ۶۰۰ نفر دانشجو در استان مازندران تحت پوشش کمیته امداد هستند و باید برای نظام سرباز تربیت کنیم.


10613641
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است