گوناگون 12:41 - 13 آذر 1400

بازنگری برنامه‌های درسی و دوره‌های آموزشی علمی کاربردی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، حسین بلندی افزود: این دانشگاه باید ریل گذاری و بسترسازی لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان را داشته باشد. دانشگاه امروز وظیفه سنگینی برای توسعه خدمت رسانی به بازار اشتغال و رفع نیازهای بازار کسب و کار را برعهده دارد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه جدی و بسیار وسیعی که در دستور کار دانشگاه قرار دارد بازنگری، بروز رسانی و توسعه بسیاری از برنامه‌های درسی و دوره‌های آموزشی دانشگاه است، در این زمینه یک کار اجرایی بسیار سنگین بر عهده حوزه معاونت آموزشی و دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه قرار دارد، دانشگاه باید هدفی که کشور برای آن از ابتدا مشخص کرده و تأسیس این دانشگاه برآن مبنا بوده را محقق سازد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه کرد: دانشگاه می‌تواند در بسیاری از چالش‌های اقتصادی و در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و درون زا و اقتصاد دانش بنیان و بسیاری از مسائل اساسی کشور نقش آفرین باشد. دانشگاه باید قوه محرکه و پیش برنده بسیاری از حرکت‌های ملی در کشور باشد که تا به حال توجه لازم به آن نشده است. باید در دانشگاه با عقلانیت مسائل و مشکلات را شناسایی و مدیریت نمائیم. تمام حرکت‌ها و فرآیندهای اجرایی دانشگاه باید بر مدار عقلانیت شکل گرفته و توسعه یابد.


11349269
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است