استانی 17:41 - 03 مهر 1397
نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس گفت: با راه اندازی کسب و کارهای نوین و اینترنتی زمینه اشتغال جوانان فارغ التحصیل نطنزی فراهم شود.

نماینده نطنز:با راه اندازی کسب و کار های نوین، زمینه اشتغال جوانان فراهم شود

به گزارش خبرنگار ایسنا، مرتضی صفاری نطنزی امروز(سه شنبه) در حاشیه حضور وزیر ارتباطات در نطنز،  اظهار کرد: با راه اندازی کسب و کارهای نوین اینترنتی زمینه اشتغال جوانان فارغ التحصیل در نطنز فراهم شود.



وی افزود: زمینه ایجاد چنین کارهایی، افزایش زیرساخت های ارتباطی است که با همکاری وزیر این مشکلات رفع و راه برای راه اندازی چنین کارهایی هموار خواهد شد.



نماینده مردم نطنز در مجلس گفت: امروزه راه اندازی کارهای الکترونیکی و اینترنتی هم در جهان و هم در کشور ما رونق گرفته و از آنجایی که بیکاری در بین جوانان وجود دارد راه اندازی چنین شغل هایی می تواند باعث کاهش نرخ بیکاری شود.



وی تصریح کرد: یکی دیگر از ظرفیت های شهرستان نطنز برای ایجاد اشتغال، ظرفیت گردشگری این شهرستان است که به خوبی از همه ظرفیت های آن استفاده نشده است.



صفاری نطنزی خاطرنشان کرد: نطنز به مانند موزه ای زنده است که دوران های مختلف تاریخی را در دل خود جای داده و می توان آثار چندین دوره تاریخی را در کنار یکدیگر مشاهده کرد.



این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی های دقیق و خوب از این ظرفیت استفاده کنیم و رونق اقتصادی را در شهرستان نطنز به وجود بیاوریم.



رتبه اول نطنز در ضریب تلفن ثابت در کشور



همچنین یوسف حسنی بافرانی- فرماندار نطنز، اظهار کرد: شهرستان نطنز با ضریب نفوذ 106 درصدی تلفن ثابت و دارا بودن 38 هزار و 195 مشترک تلفن ثابت، رتبه نخست را در کشور دارا است.



وی افزود: در بخش اینترنت پرسرعت نیز همه شهرهای شهرستان نطنز و همه روستاهای بالای 20 خانوار از اینترنت پرسرعت مخابرات بهره مند هستند که جای امیدواری دارد.



فرماندار نطنز گفت: در مجموعه شهرستان نطنز 479 کیلومتر راه شامل، آزادراه، راه اصلی، فرعی و غیره داریم که بخش اعظمی از آنها دارای آنتن دهی قوی خطوط تلفن همراه هستند.



حسنی بافرانی تصریح کرد: با اجرای پروژه فیبر نوری به مسافت 100 کیلومتر از نطنز تا اصفهان و 70 کیلومتر از نطنز تا کاشان به جز سه روستا همه روستاهای شهرستان به فیبر نوری متصل هستند.

انتهای پیام


9919153
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است