گوناگون 13:35 - 20 آذر 1398
زمانی که ما یک مشکل اورژانسی داشته باشیم و نیاز باشد تا فورا نزد پزشک برویم اما متوجه می‌شویم که دکتر مورد نظر در دسترس نیست.

آیا تا به حال زوپ کردید؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام زوپ، همه‌ی ما این جمله را زیاد شنیده‌ایم: "دکتر سفر هستند"و بدتر از آن می‌دانید چه زمانی است؟ زمانی که حتما باید توسط پزشک معالجه شویم. چه راهکاری بهتر از این که توسط دکتر آنلاین ویزیت شویم؟

مشاوره با دکتر آنلاین

برنامه‌ی فشرده‌ی پزشکان، سفرهای کاری، کنگره‌های علمی و ... همه و همه باعث محدودتر شدن زمان آنها شده و ممکن است برای گرفتن یک وقت ملاقات زمان زیادی را منتظر بمانیم. از طرف دیگر همه‌ی ما به گونه‌ای مشغله داریم و بسیار سخت و وقت گیر است اگر بخواهیم برای یک ویزیت ساده توسط یک پزشک ماهر و معروف از شهری به شهر دیگر برویم و یا مبلغ خیلی زیادی را بابت ویزیت پرداخت کنیم. شاید تا به امروز راهکاری برای حل این مشکلات وجود نداشت ولی امروزه دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه‌ی زیاد برای ویزیت پزشک نیست. شما می‌توانید با مشاوره گرفتن از دکتر آنلاین در وقت و هزینه صرفه‌جویی کنید.

این روزها اپلیکیشن‌های مشاوره آنلاین پزشکی هم مانند خیلی اپ‌های اینترنتی دیگر به دنبال راهی برای ساده‌تر کردن شرایط زندگی مردم هستند. یکی از بهترین این اپلیکیشن‌ها، زوپ هست.

از طریق این اپلیکیشن در هر ساعت از شبانه‌روز، روزهای تعطیل و در هرکجا که باشید می‌توانید با پزشک مورد نظرتان از طریق ویدیو یا متن در تماس باشید و به صورت آنلاین ویزیت شوید.

چرا زوپ؟

۷۵۰ پزشک در دسترس شما: عموم پزشکان زوپ همان پزشکانی هستند که ممکن است برای گرفتن نوبت حضوری ماهها در نوبت باشید ولی توسط زوپ متقاعد شده‌اند که در ساعات آزاد خود که در مطب نیستند به صورت متنی یا ویدیویی با شما مشاوره داشته باشند.

ادامه رایگان مشاوره تا دریافت پاسخ سوال شما: شما می‌توانید تا هر زمان که پاسخ سوال خود را نگرفته‌اید به پرسش و پاسخ با پزشک ادامه دهید.

● اولین مشاوره رایگان است

● ضمیمه عکس و نتیجه آزمایش و بیماری

هزینه کم: ویزیت آنلاین، مراجعه‌های غیرضروری ثانویه را حذف کرده و دیگر نیازی نیست برای نشان دادن یک نتیجه‌ی آزمایش از یک شهر یا روستا به شهری دیگر بروید و با پرداخت هزینه‌هایی خیلی کمتر از هزینه‌ی ویزیت پزشک در مطب، می‌توانید مشاوره شوید.

امکان انتخاب پزشک: کاربران می‌توانند صفحه‌ی معرفی هر پزشک را مطالعه کنند و از بین آنها، پزشکی که بیشترین نزدیکی به معیار آن‌ها دارد انتخاب کنند.

قابلیت عودت وجه به کاربر: در صورتی که پزشک به کاربر اعلام کند که نیاز است تا مراجعه حضوری داشته باشد هزینه‌ی مشاوره آنلاین به طور کامل عودت داده می‌شود.

مرجعی برای سرچ مطمئن: علاوه بر اینکه زوپ می‌تواند در خصوص مشاوره پزشکی به شما خدمات بدهد، می‌تواند یک مرجع مطمئن هم باشد. تیم اجرایی زوپ اطلاعات و شناخت دقیقی در حوزه سلامت دارند و مورد اطمینان جامعه محترم پزشکی می‌باشند. زوپ برای حفظ کیفیت خود و افزایش اطلاعات مردم همواره سعی می کند مطالب خود را به روز نگه دارد. از این رو مطالب آن می‌تواند مرجعی دقیق برای شما باشد.

ویزیت ویدیویی با پزشکان

بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم هنگام صحبت کردن با فرد مقابل تماس چشمی داشته باشیم و این تماس در ما حس توجه و تمرکز بیشتری را ایجاد می‌کند. صحبت‌های طرف مقابل را بهتر درک می‌کنیم و احساس می‌کنیم که متقابلا بهتر درک می‌شویم. اگر از این دسته از افراد هستید می‌توانید از امکان ویزیت ویدیویی در زوپ استفاده کنید.

در حال حاضر زوپ اولین و تنها اپلیکیشن بومی داخل کشور است که از ارتباط ویدیویی بهره می‌گیرد.

شما می‌توانید با هزینه‌ی خیلی کم روز و ساعت ویزیت ویدیویی خود را با پزشک مورد نظر رزرو کنید و با کیفیت خیلی بیشتر از اسکایپ و واتسپ با پزشک خود صحبت کنید.

اما آیا از ویژگی‌های ویزیت ویدیویی زوپ مطلع هستید؟ برای مثال شما اگر تا به حال از اسکایپ استفاده کرده باشید متوجه شده‌اید که چقدر کیفیت تصویر و صدا پایین است. یا به اصطلاح گاهی اوقات تاخیر دارد! یا ممکن است بعد از چند دقیقه مکالمه با اسکایپ، برایتان پیام اتمام حجم اینترنت ارسال شود!

اما شاخصه ی ویزیت ویدیویی زوپ این است که سرورها داخل ایران هستند پس سرعت و کیفیت به شدت بالا رفته و مصرف اینترنت عادی محاسبه می‌شود.

نوبت دهی آنلاین

گاهی اوقات برای بعضی از بیماری‌ها نیاز است تا مستقیما توسط پزشک لمس شویم. این یک امر بدیهی است و زوپ اصلا آن را انکار نمی‌کند. خب! الان وقتشه که شروع کنیم به زنگ زدن برای گرفتن وقت ویزیت حضوری! اما آیا اینکار سخت و وقت گیر نیست؟ مخصوصا اگه پزشکتون خیلی سرش شلوغ باشه! اما زوپ برای این مشکل هم راه حل دارد. شما می‌توانید با ورود به اپلیکیشن یا وبسایت زوپ، پزشک مورد نظرتان را انتخاب کرده و روز و ساعت ویزیت را مشخص و رزرو کنید. به همین سادگی!

افتخارات زوپ

از افتخارات ما این است که به عنوان اولین اپلیکیشن در حوزه‌ی سلامت و پزشکی مشغول به کار کرده‌ایم.

اولین اپلیکیشن در ایران که قابلیت تماس تصویری را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد.

۷ استارتاپ برتر بوستر خاورمیانه و شمال آفریقا از نگاه سرمایه‌گذاران در رویداد سوان ارمنستان ۲۰۱۸

وب سایت برتر شاخه سلامت جشنواره وب و موبایل ایران ۲۰۱۸

استارتاپ منتخب الکامپ از نگاه داوران در هر سه گروه ۲۰۱۸

۱۰ استارتاپ برتر ایران از نگاه سرمایه‌گذاران خطرپذیر رویداد کارزار ۲۰۱۸

انتهای رپرتاژ آگهی 


10316627
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است