استانی 15:15 - 05 بهمن 1395
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان همدان:
همدان - رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان همدان گفت: باتوجه به افزایش قیمت جوجه یک روزه و کاهش جوجه‌ریزی احتمال افزایش قیمت گوشت مرغ گرم در ایام پایانی سال وجود دارد.

احتمال افزایش قیمت گوشت مرغ گرم در ایام پایانی سال وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش طاووسی ظهر سه شنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران با اشاره به اینکه احقاق حقوق مصرف کننده در مورد کیفیت، کمیت، قیمت، محیط زیست، بهداشت و ایمنی از جمله وظایف انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است، گفت: بااین حال اجازه حضور در کمیته‌های مربوط به تنظیم بازار به انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده داده نشده است.

طاووسی با تاکید بر اینکه انجمن باید در کمیته‌ تنظیم بازار حضور پیدا کرده و در این زمینه سخن مردم را منتقل کند، به افزایش قیمت گوشت قرمز در همدان اشاره و عنوان کرد: باید تصمیمات کاربردی و قابل اجرا بوده و با آسیب شناسی در این زمینه تصمیم درستی گرفته شود.

وی اظهار داشت: پس از گذشت دو ماه از افزایش قیمت گوشت قرمز هنوز اتفاقی نیفتاده و برخی نهادها صرفا به مصاحبه با رسانه‌ها اکتفا کرده‌اند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان همدان با بیان اینکه با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال باید این دغدغه برطرف شود، گفت: اگر متولیان امر بازار گوشت قرمز را مدیریت کنند در زمینه کنترل بازار شب عید نیز موفق خواهند بود.

طاووسی به افزایش قیمت مرغ در اواخر امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش قیمت جوجه یک روزه و کاهش جوجه‌ریزی احتمال افزایش قیمت مرغ گرم در ایام پایانی سال وجود دارد که انتظار می‌رود مسئولان با تصمیم‌گیری مناسب این مشکلات را مدیریت کنند.

طاووسی درباره میوه شب عید نیز گفت: با توجه به سرمازدگی محصولات کشاورزی در شمال کشور پرتقال مرغوب کمتری در بازار موجود است و بیشتر از سمت جنوب پرتقال تامین می‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر قراردادی برای شهر همدان منعقد و سیب مورد نیاز شب عید خریداری شده ولی هنوز اطلاعی درباره خرید پرتقال وجود ندارد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان همدان درباره قیمت‌گذاری میوه تنظیم بازاری نیز گفت: قیمت میوه تنظیم بازار در شهر همدان سال‌های گذشته بالاتر از استان‌های همجوار بود که انتظار می‌رود قیمت‌ها در شهر همدان با شهرهای مجاور متناسب باشد.

طاووسی با بیان اینکه واسطه‌های قدرتمندی در بازار جولان می‌دهند، عنوان کرد: دلالان و واسطه‌ها به قدری تنگاتنگ و هماهنگ عمل می‌کنند که به شبکه منسجمی تبدیل شده و تاثیرگذاری بالایی در مقدار و قیمت کالا دارند.


8709142
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است