گوناگون 12:03 - 10 اردیبهشت 1396
توسط نشر سدید؛
کتاب «استعدادیابی در حکمت اسلامی درآمدی بر استعدادیابی در حوزه علم النفس، مزاج‌شناسی، اقلیم‌شناسی و فراست» به قلم امیرحسین شهگلی و به همت نشر سدید منتشر شد.

کتاب «استعدادیابی در حکمت اسلامی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «استعدادیابی در حکمت اسلامی درآمدی بر استعدادیابی در حوزه علم النفس، مزاج‌شناسی، اقلیم‌شناسی و فراست» به قلم امیرحسین شهگلی منتشر شد.

این کتاب درآمدی بر استعدادیابی در حوزه علم النفس، مزاج‌شناسی، اقلیم‌شناسی و فراست است. و به این می پردازد که انسان‌ها استعدادها و توانایی‌های مختلفی دارند. در هر جامعه مشاغل و جایگاه‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام استعداد و توانایی خاصی را می‌طلبد. برقراری تناسب بین استعداد و شغل بازدهی بیشتر افراد و کارآمدی بهتر نظامات را در پی دارد.

دانشمندان زیادی از منظر علوم مختلف به مطالعه‌ استعدادهای انسان پرداخته‌اند، در این میان کشف استعدادها از منظر علوم دوره تمدن اسلامی موضوعی است که پژوهشی درباره آن صورت نگرفته است؛ علومی همچون علم النفس، مزاج‌شناسی، اقلیم‌شناسی و فراست.

این کتاب تلاش کرده با زبانی ساده استعدادیابی از منظر این علوم را معرفی کند.

کتاب «استعدادیابی در حکمت اسلامی درآمدی بر استعدادیابی در حوزه علم النفس،مزاج‌شناسی،اقلیم‌شناسی و فراست» به قیمت ۱۲ هزار تومان و به همت نشر سدید در نمایشگاه کتاب سال ۹۶، عرضه می شود.


9056111
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است