استانی 21:47 - 25 تیر 1398

۱۴ سارق مسلح در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با سرقت های مسلحانه و به عنف ضمن دستگیری ۱۴ سارق، ۲۲ فقره انواع سرقت در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تعاقب پایش های اطلاعاتی و بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه و به عنف در سطح استان، ۱۴ سارق سابقه دار را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با کنترل نامحسوس متهمان و هماهنگی‌های لازم قضائی در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار ۱۴ سارق به عنف و مسلح را دستگیر و از مخفیگاه آنها مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری، ۲ دستگاه موتورسیکلت، ۶ دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد، طلا و جواهرات مسروقه کشف و متهمان در بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی به ۲ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت، ۱۰ فقره سرقت به عنف تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف خودرو، ۶فقره سرقت به عنف منزل و اماکن خصوصی و ۳ فقره سرقت به عنف معابر، طلا و جواهرات و وجه نقد اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کاهش جرائم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه اولویت مهم پلیس استان سیستان و بلوچستان در جهت افزایش ضریب احساس امنیت در بین شهروندان است، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.


10179678
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است