بازار 23:20 - 23 اسفند 1397

چطور فروش خود را در دنیای حقیقی و مجازی بالا ببریم

زندگی امروز به دو دنیای مجازی و حقیقی تقسیم شده و هر یک بدون دیگری بی معنا خواهد بود و بهترین نمونه برای نشان دادن این وابستگی را می توان در بازاریابی و معرفی کسب و کارها مشاهده کرد. به عبارت دیگر، به همان اندازه که دیجیتال مارکتینگ و مباحثی مانند تولید محتوا می توانند در افزایش فروش موثر باشند، معرفی محصولات یک برند با طراحی بسته بندی، طراحی لوگو به شیوه ای کاملا حرفه ای نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

 

رقابت و بازاریابی در دنیای امروز بیشتر از اینکه به معنای حذف شیوه های قدیمی و همیشگی باشد، به تلفیق آنها با راهکارهای جدید اشاره دارد. در نتیجه موفقیت کسب و کارها در جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش آنها می تواند با استفاده از شیوه های دیجیتال مارکتینگ در کنار به کار گرفتن تبلیغات چاپی امکان پذیر شود. داشتن توجه ویژه به نوع طراحی المان های بصری و چاپی مانند طراحی بسته بندی محصولات و معرفی آنها به جامعه ی آماری بسیار گسترده از طریق تولید محتوا حرفه ای و انتشار آنها بر روی سایت های سئو شده، می تواند تا حد زیادی تضمین کننده موفقیت یک برند در کسب جایگاه برتر فروش خواهد بود.

ظریف گرافیک

تولید محتوا و استفاده از کلمات به شیوه ای کاملا خلاقانه و حرفه ای و همچنین در نظر گرفتن اصول سئو، می تواند خدمات یک کسب و کار و همچنین محصولات آنها را به خوبی در دنیای وب معرفی کند. این نوع بازاریابی اگر درست و هوشمندانه انجام شود، می تواند در نتایج موتورهای جستجو به رتبه ی مطلوبی دست پیدا کند و در نتیجه مخاطب و مشتری را به سمت سایت مورد نظر جلب می کند. بعد از ورود مشتری به صفحات مختلف سایت و مشاهده ی نمونه کارها و محصولات، اگر با بسته بندی های نامناسب و عدم استفاده از رنگ و طرح های منحصر به فرد در آن مواجه شود، به خرید محصول ترغیب نخواهد شد و قطعا این شیوه بازاریابی بی فایده خواهد بود.

با طراحی بسته بندی حرفه ای برای یک محصول، محافظ و نوعی شناسنامه تعریف میشود و تولید محتوا به شیوه ای خلاقانه آن را به دیگران معرفی خواهد کرد و این یک نمونه ی کوچک از ارتباط این دو نوع بازاریابی با یکدیگر می باشد. تولید رپورتاژ آگهی و متن های تبلیغاتی و خبری و انتشار آنها در سایت های شناخته شده و معتبر، توجه به زیبایی ظاهری سایت، توجه به طراحی لوگو حرفه ای برای برند و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی از دیگر مسائل مهمی می باشند که باید به آنها توجه ویژه داشت.

ظریف گرافیک

شاید در سالهای نه چندان دور این امکان وجود داشت تا تبلیغات و معرفی محصولات یک کسب و کار را براحتی انجام داد و تا حد زیادی در این زمینه موفق شد، اما چنین تصوری در حال حاضر اشتباه خواهد بود. به همین خاطر باید در هر حوزه و صنعت، حرفه ای ها را جذب کرد. ظریف گرافیک؛ تیمی متشکل از افراد حرفه ای در زمینه ی تبلیغات، بازاریابی، تولید محتوا و طراحی گرافیک می باشد که با ارائه ی مجموعه ای از خدمات از قبیل طراحی بسته بندی، طراحی لوگو، تولید محتوا و رپورتاژ آگهی تا امروز با برندهای نام آشنا همکاری داشته و می تواند انتخابی مناسب در این زمینه محسوب گردد. برای مشاهده ی نمونه کارهای تولید محتوا و طراحی بسته بندی ظریف گرافیک می توانید به سایت ظریف گرافیک دات کام مراجعه و از طریق منوی تماس با ما، با بخش های مختلف آن در ارتباط باشید.  


10078639
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اکستروفی مثانه یک بیماری نادر است که به صورت تولید شکاف ‌های بزرگ در دیوار جلویی مثانه در ناحیه پایین شکم و ناحیه زیر شکم اتفاق می ‌افتد، این بیماری معمولاً از بدو تولد مشخص می ‌شود، در این حالت قسمتی از مثانه بیرون از بدن قرار دارد و ممکن است همر...
بازار
«پارسی نیوز» بهترین زمان مصرف قرص کلاژن: برای دریافت نتیجه بهتر چه زمانی است؟ انسان‌ها همواره در طول تاریخ به دنبال راهی برای بازگردانی جوانی و فرار از پیری و علائم آن بوده‌اند؛ به همین دلیل انواع روش‌ها را برای رسیدن به این هدف امتحان کرده‌ا‌ند. یکی از بهتری...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است