استانی 12:27 - 06 تیر 1396
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل اعلام کرد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل از بهره برداری بیمارستان تنفسی این شهرستان تا مرداد امسال خبر داد.

بهره‌برداری از بیمارستان تنفسی زابل تا مرداد امسال

به گزارش ایسنا، دکتر نصیری اظهار کرد: این بیمارستان در حال حاضر از پیشرفت 85 درصدی برخوردار است.

نصیری در ادامه افزود: این بیمارستان 64 تخته خوابی است و مجوز ساخت آن سال 91 صادر شده اما از سال 93 عملیات ساخت آن آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت این بیمارستان به طور جدی یک سال و نیم به طول انجامید و در حال ساخت بخش های دیگری از این بیمارستان هستیم که با تکمیل و خرید تجهیزات لازم تا پایان مرداد ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید. مشغول خرید و تهیه تجهیزات لازم این بیمارستان و تأمین نیروی انسانی و پزشک آن هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تصریح کرد: با توجه به این که منطقه سیستان کانون بیماری های سل در منطقه شناخته می شود نیاز به چنین بیمارستانی ضروری به نظر می رسید و این امر در دستور کار قرار گرفت. تاکنون بیش از 16 میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان هزینه شده که 7 میلیارد تومان آن از کمک های استانداری است و چنان چه این کمک ها نبود باید همچنان در انتظار ساخت و افتتاح این بیمارستان می ماندیم.

وی خاطر نشان کرد: با این وجود تا تکمیل شدن این طرح و تجهیز و راه اندازی آن به 7 تا 8 میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان برای افتتاح و بهره برداری آماده شود. این بیمارستان شامل بخش های مختلفی از جمله اتاق عمل، آی سی یو، آندوسکوپی، اتاق عمل سرپایی و اتاق ایزوله است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: بیمارستان 160 تختخوابی دیگری نیز در کنار بیمارستان امیرالمومنین(ع) زابل در دست اجراست که به دلیل کندی کار از سوی پیمانکاران از پیشرفت مناسبی برخوردار نیست. البته مجری ساخت و راه اندازی بیمارستان 160 تختخوابی جدید دانشگاه علوم پزشکی نیست و ساخت آن بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زابل است و همه هزینه های احداث، تجهیز و راه اندازی آن توسط این پیمانکار انجام می شود که امید است تدابیری اتخاذ شود تا به سرعت ساخت این بیمارستان سرعت گیرد.

انتهای پیام


9207250
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است