گوناگون 13:47 - 20 آذر 1398

برنامه‌ های پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در هفته پژوهش اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحسین فخر زارع مدیر پشتیبانی و خدمات پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی  از برنامه های پژوهشگاه در هفته پژوهش خبر داد.

سیدحسین فخر زارع با بیان این که از  ۲۳ آذرماه جاری به مدت یک هفته با عنوان هفته پژوهش نامگذاری شده است، گفت: حوزه علمیه قم همزمان با فرا رسیدن هفته پژوهش همه ساله نسبت به ارائه دستاوردهای مراکز پژوهشی حوزه در قالب نمایشگاه و همایش اقدام می کند. سال جاری هفته پژوهش با شعار «پژوهش و تمدن نوین اسلامی» تعیین شده و انتخاب این نام به این دلیل بود که از آذرماه سال گذشته تا امسال چند اتفاق مهم افتاده که یکی از مهم ترین آن بیانیه گام دوم انقلاب بوده و در آن به تمدن نوین اسلامی توجه خاص شده است.

مدیر خدمات پژوهشی پژوهشگاه گفت: ۶ موسسه تراز اول حوزوی در روزهای مختلف هفته پژوهش به ارائه عملکرد و دستاوردهای پژوهشی خود خواهند پرداخت. روز یکشنبه ۲۴ آذرماه نیز به عنوان روز «پژوهش و سند الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت» نامگذاری گردیده و در این روز پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ضمن برگزاری نمایشگاه تخصصی آثار و دستاوردهای خود در محل نمازخانه مدرسه فیضیه به برگزاری نشست علمی با همین موضوع با محوریت حجج اسلام دکتر سیدسجاد ایزهی و دکتر حمیدرضا شاکرین و آقای دکتر حسین رمضانی اقدام خواهد نمود.

لازم به یادآوری است که در نشستی خبری گزارشی از سه دهه فعالیت موثر پژوهشگاه نیز ارائه خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاهی نیز به مناسبت هفته پژوهش در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به ارائه دستاوردهای مراکز پژوهشی اختصاص یافته که در آن نمایشگاه نیز حضور فعال و پرشور خواهیم داشت.

از همه اندیشمندان و فرهیختگان برای حضور و بازدید از نمایشگاه و نشست پژوهشگاه در محل نمازخانه مدرسه مبارکه فیضیه قم در تاریخ یکشنبه ۲۴ آذرماه ۹۸ بعد از نماز مغرب و عشاء دعوت به عمل می آوریم.

نمایشگاه سازمان فرهنگ و ارتباطات نیز از ابتدا دی ماه به مدت دو روز در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تهران در بزرگراه رسالت دائر خواهد بود.


10316670
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است