استانی 16:15 - 28 مرداد 1401

مالکان مسکن مهر پردیس هنوز منازلشان را تحویل نگرفته اند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس با اشاره به اینکه مسجد بهترین مکان در تحکیم بنیان خانواده است، اظهار داشت: یکی از مسائل مهم در کشور ما هدف دشمن قرار گرفته خانواده است، خانواده به‌عنوان اصلی‌ترین نهاد اجتماعی و سنگ بنای شکل‌گیری جامعه است لذا امروز مهمترین مرکزی که می‌تواند و باید بنیان خانواده را محکم بکند، مساجد هستند.

حسینی با بیان اینکه حمله به رشدی، نشان از این است که حرف امام بر زمین نخواهد ماند و بسان تیری که از چله رها شده سرانجام به هدف اصابت خواهد کرد گفت: این همان پیش‌بینی امام خامنه‌ای عزیز است.

امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه در زیرساخت‌های ورزشی و تفریحی فعالیت قابل توجهی صورت نگرفته است بیان داشت: با توجه به وجود جوانان با استعداد در این منطقه نیازمند توجه حدی به این بخش هستیم اما متأسفانه در این زمینه دچار کمبود هستیم و می‌بینیم که غفلت‌هایی صورت گرفته است.

خطیب نماز جمعه پردیس با اشاره به حضور مالکان مسکن مهر در صحن مسجد عنوان داشت: این حضور خودجوش است و آنها می‌دانند که صدای مردم از تریبون نماز جمعه بهتر به گوش مسئولان می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه تعیین تکلیف تحویل مسکن مهر باید در اولویت پیگیری مسئولان شهرستان قرار بگیرد افزود: مالکان مسکن مهر پردیس بعد از ۱۲ سال خانه‌های خود را هنوز تحویل نگرفته اند و هنوز وعده رئیس جمهور درباره مسکن مهر محقق نشده و با توجه به اینکه طبق دستور مردم به تعهدات خود عمل کردند امروز نوبت دولت است تا به تعهدات خود نسبت به مردم عمل کند.


11659693
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است