استانی 17:09 - 01 شهریور 1396
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: دو هتل و سه اقامتگاه بوم گردی در هفته دولت در استان سمنان افتتاح می‌شود.

افتتاح 2 هتل و 3 اقامتگاه بوم گردی در استان سمنان

به گزارش ایسنا، حسین خواجه‌بیدختی ضمن با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، افزود: در این هفته، دو هتل سه ستاره شامل هتل آفتاب شهر گرمسار و هتل قصر بسطام افتتاح می‌شود.

وی گفت: افتتاح سه اقامتگاه بوم گردی شامل اقامتگاه بوم‌گردی خانه پدری(حسین آباد حاج علی قلی) دامغان، اقامتگاه بوم گردی بالا محله شهر مجن شاهرد و اقامتگاه بوم گردی چشمه مراد کلاته خیج شاهرود نیز از دیگر برنامه‌های این اداره کل در گرامیداشت هفته دولت است.

بیدختی افزود: در این هفته مجتمع پذیرایی و اقامتی حاجی آباد گرمسار و عمارت بادگیر خانه کلانتر سمنان نیز افتتاح می‌شود.

وی گفت: مجموع اعتبار این پروژه‌ها 321 میلیارد و 900 میلیون ریال است و شرایط اشتغال 136 نفر را فراهم می کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: بهره برداری از این پروژه ها زمینه ساز افزوده شدن 110 اتاق به ظرفیت اقامتی استان سمنان است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره سفره ایرانی- فرهنگ گردشگری به میزبانی استان سمنان و با حضور استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی، از یکم تا سوم شهریور ماه گفت: این جشنواره با هدف افزایش شادابی و نشاط در مردم، ترویج گردشگری و افزایش توجه عموم به آداب و رسوم سنتی ایرانی به خصوص خوراک‌های سنتی در شاهرود برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، با افتتاح پروژهای هفته دولت، استان سمنان دارای 69 مرکز اقامتی شامل 12 هتل، 2 هتل آپارتمان، پنج مهمانپذیر ، 37 اقامتگاه بوم گردی، هفت خانه مسافر، یک متل و پنج مجتمع اقامتی ، محوطه و مجموعه گردشگری می شود. این واحدها در مجموع دارای یک هزار و 309 تخت برای اقامت گردشگران است و ظرفیت اقامتی رسمی در استان سمنان بیش از 2000 نفر شب است.

انتهای پیام


9382278
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است