استانی 10:28 - 22 آبان 1398

تاکنون هیچ گزارش امنیتی در خصوص برگزاری انتخابات نداشته ایم

به گزارش خبرنگار مهر، حمید گودرزی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اظهار داشت: جلسات کمیته امنیتی انتخابات برگزار و تمهیدات لازم در فرمانداری ها اندیشیده شده و تاکنون هیچ گزارش امنیتی نداشتیم و مشکلی در برگزاری روند انتخابات نداریم.

وی در مورد رصد فضای مجازی بیان داشت: در این خصوص کارگروهی تشکیل شده که متناظر با آن در شهرستان ها نیز شکل می گیرد تا به درستی شرایط رصد و نظارت شود و علاوه بر رصد فعالیت‌های انتخاباتی در فضاهای مجازی، تیمی تشکیل شده تا در هنگام مواجه با تخلف‌ در این فضاها بتوانیم عکس‌العمل مناسبی داشته باشیم.

گودرزی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات اندیشیده شده تا زمینه حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات فراهم شود لذا عوامل اجرایی در انتخابات باید قوانین و مقررات را در برگزاری انتخابات رعایت کنند، ادامه داد: تلاش ما صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قوانین است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با بیان اینکه تلاش‌ها باید معطوف به برگزاری انتخابات سالم، پرنشاط و تجلی حضور حداکثری مردم باشد، خاطرنشان کرد: با تمام توان تلاش می‌کنیم تا با برگزاری انتخاباتی سالم، آرمان‌های نظام حفظ و صیانت شود و با حضور با شکوه و پرشور در انتخابات میراث دار خون شهدا باشیم.


10292439
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است