فرهنگی‌هنری 12:56 - 21 آبان 1398

برگزاری کنسرت ویژه بانوان «پارلا» در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا میرزازاده تهیه کننده و مدیر برنامه گروه «پارلا» تبریز درباره کنسرت موسیقی این گروه آذربایجانی که ویژه بانوان برگزار خواهد شد، گفت: گروه موسیقی آذربایجانی «پارلا» که پیش از این اردیبهشت سال‌های ۱۳۹۶، ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در تهران کنسرت هایی برگزار کرده بودند، این بار به خوانندگی ماریا یزدانی در تاریخ های ۲۶ و ۲۷ آبان ۱۳۹۸ در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهند رفت.

وی ادامه داد: این چهارمین کنسرت گروه «پارلا» در تهران خواهد بود و به همت موسسه ندای ایماژ تبریز برگزار می‌شود. ناگفته نماند که فاطمه محمدی و ساناز جهانبخش نیز طراح و کارگردان این کنسرت هستند.

میرزازاده درباره ماریا یزدانی خواننده و سرپرست گروه «پارلا» عنوان کرد: شروع فعالیت موسیقایی ماریا یزدانی از سال ۱۳۷۶ در گروه کودک و نوجوان صدا و سیمای مرکز تبریز بوده است. آواز، سلفژ و صداسازی را زیر نظر اساتیدی همچون اسفندیار قره باغی، خسرو نژادآریا، مسعود امیرسپهر و رضا رنج آزمای فرا گرفته است. از فعالیت‌های این هنرمند می‌توان به همکاری با گروه‌های موسیقی «باریش»، «آوای شهریار»، «ایماژ» و «سس» به عنوان گروه کُر و بک وکال اشاره کرد.

وی ادامه داد: همکاری در تولید و اجرای ده‌ها موسیقی نمایش، فیلم و سریال، برنامه های تلویزیونی و آلبوم‌های موسیقی و حضور در جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی، اجرای موسیقی در هفته‌های فرهنگی ایران در کشورهای ترکیه، ترکمنستان و آذربایجان نیز از جمله ثبت شده‌ها در پرونده هنری ماریا یزدانی است.

مدیر عامل موسسه ندای ایماژ تبریز در پایان افزود: گروه حرکات فاطمه محمدی اولین گروهی است که با اسم گروه «پارلا» از تبریز در تالار وحدت تهران روی صحنه رفته و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. او آرزو دارد که در شهر اولین‌ها (تبریز) به همراه پارلا روی صحنه رفته و برای همشهریانش به اجرای برنامه بپردازد.

سئودا مارالباشی (پیانو)، لیلا برزگر (ناغارا)، سمیرا مرکب سازی(قارمان)، سیما گنجه‌ای (سازهای کوبه ای)، ایپک تبریزی (تار)، چیچک تبریزی (کمانچه) پانیذ ستاری(قانون) و آیلین میرزازاده (پرکاشن و بک وکال) در این کنسرت به اجرا می‌پردازند. این در حالی است که مریم نریمانی، ندا زرافشان، چیچک عمرانی فر، لیندا مهین، فاطمه شالی، فریبا سهرابی، ساناز صابری، آیدا امیرعصامی و الناز شمس زاده دیگر اعضای گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

علاقمندان می توانند، بلیت های این کنسرت را از طریق سایت iranconcert.com و گیشه فرهنگسرای نیاوران خریداری کنند.


10291551
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه «بازار هنری ایران» از امسال برگزار می‌شود، گفت: دولت در حوزه فرهنگ و هنر خود را حامی بخش خصوصی و مردمی می‌داند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش لیستی از بهترین فیلم‌های انیمیشنی ۲۰۲۳ گردآوری شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حضرت علی علیه‌السلام در حدیثی به منتظران امام زمان (عج) فرموده‌اند که در انتظار فرج باشید و از رحمت خداوند متعال نا‌امید نشوید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کلینت ایستوود فیلمبرداری «هیئت منصفه شماره ۲» را به پایان رساند که گفته شده آخرین فیلم او در مقام کارگردان است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» با نگاهی طنز به رویداد‌های تاریخی جهان به عنوان نخستین محصول مرکز نوجوان سوره، اول اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک نماینده مجلس گفت: سفرای ایران می‌توانند بر اساس ذائقه، فرهنگ و نیاز کشور‌های محل ماموریت خود، از ترجمه کتاب‌های ایرانی حمایت کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سال ۲۰۲۳ با مجموعه‌ای از داستان‌های وحشتناک که تماشاگران را در تاریکی سینما به لرزه درآورد، سالی ترسناک برای علاقه‌مندان به ژانر وحشت بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری تلویزیون گفت: ما با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه «خط رو خط» گفت: در مجموعه «خط رو خط» به موضوعات اجتماعی در جامعه شهری می‌پردازیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است