ورزشی 12:19 - 30 دی 1399

حضور تیم بوکس ایران در رقابت‌های جهانی ۱۴۰۰

حمیدرضا قبائی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر، در حاشیه بازدید از امکانات، تجهیزات و محل برگزاری مسابقات لیگ برتر بوکس باشگاه‌های کشور، که از اوایل اسفندماه سال جاری در اراک برگزار خواهد شد، اظهار کرد: تیم بوکس جمهوری اسلامی ایران با آمادگی و اقتدار در رقابت‌های جهانی لهستان که در اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت. رقابت‌های جهانی مهمترین مسابقه‌ای است که تمام کشورهای دنیا در رشته بوکس منتظرش هستند.

وی افزود: پیکارهای گزینشی المپیک هم در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ در فرانسه برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان ایران نیز در این مسابقات حضور خواهند یافت.

دبیر فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور با حضور برترین‌های بوکس و ملی‌پوشان در قالب حدود هشت تیم در اراک برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در حقیقت حکم پیکارهای انتخابی برای تیم ملی را دارد تا مربیان و کادر فنی فدراسیون بتوانند بهترین ترکیب را برای شرکت در مسابقات گزینشی المپیک که در خرداد ماه سال آینده در کشور فرانسه برگزار خواهد شد، انتخاب کنند. بنابراین لیگ برتر از کیفیت بالایی برخوردار است.

قبائی زاده خاطرنشان کرد: استان مرکزی می‌تواند از امتیاز میزبانی برخوردار شود و دو تیم را در این مسابقات داشته باشد، مشروط به اینکه از ورزشکاران سطح بالایی استفاده کند.

دبیر فدراسیون بوکس بیان کرد: آخرین دوره لیگ برتر بوکس در سال ۸۸ برگزار شد و از آن تاریخ به بعد لیگ متوقف شد و بعد از ۱۱ سال توقف، دوره جدید به میزبانی اراک کلید خواهد خورد.

وی در مورد حضور علاقمندان در سالن مسابقات با توجه به بیماری کرونا بیان کرد: مجوزی که از ستاد مبارزه با کرونا در ورزش دریافت کردیم بر این مبناست که مسابقات باید بدون تماشاگر و با رعایت تمام شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی ادامه داد: مسئولان استان مرکزی علاقمند هستند و تلاش می‌کنند که اگر امکان داشته باشد تعداد معدودی تماشاگر در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند. این هم منوط به این است که بتوانیم رایزنی کنیم و مجوز لازم را از ستاد مبارزه با کرونا در ورزش دریافت کنیم.

دبیر فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران گفت: هیأت‌ها ورزش بوکس در استان‌های کشور بازوی توانمند فدراسیون هستند و اگر همکاری و همراهی آنان نباشد نمی‌توانیم موفق عمل کنیم و پیشکسوتان این رشته نیز می‌توانند با همدلی ما را یاری دهند تا بتوانیم از تجربه‌هایشان در پیشبرد ورزش بوکس بهره‌مند شویم.


10910618
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی با چند ملی پوش شانس کسب سهمیه المپیک دیدار و گفت و گو کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در بخش پسران به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است