ورزشی 22:53 - 07 مهر 1399
مدیرعامل استقلال در خصوص پرونده آندره‌آ استراماچونی و مسائل مربوط به آن توضیحاتی ارائه داد.

سعادتمند: دروغ در ذات من نیست/ استراماچونی پیشنهاد ما را قبول نکرد

به گزارش ایسنا، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال درباره اتفاقاتی که در خصوص حضور آندره‌آ استراماچونی در این تیم رخ داد، اظهار کرد: مدتی است که دوستان می‌گویند چرا مدیرعامل استقلال صحبتی نمی‌کند و امروز آمدم تا مستند درباره این اتفاقات صحبت کنم چون همانطور که گفتم قرار است با شما صادق باشیم و من نمی‌توانم دروغ بگویم و این مساله در ذات و شخصیت من و خانواده‌ام نیست که بخواهم دروغ بگویم.

او ادامه داد: بعضی دوستان اصرار دارند که ما در بحث آقای استراماچونی هیچ اقدامی نکردیم و اصرارشان هم بی‌دلیل نیست و به دنبال اهداف دیگری هستند. من اینجا باید اعلام کنم که ما به ترکیه، قطر یا دبی نرفتیم و به ایتالیا رفتیم و در این شرایط سفر بسیار سختی بود و با مجوز وزارت امور خارجه و سفارت ایتالیا و بر اساس مصوبه هیات مدیره و برای تخفیف به طور مستند راهی این سفر شدیم. اقدامات ما برای این سفر از سه ماه پیش‌صورت گرفت و در آن زمان نه تکلیف بازی ما با سپاهان مشخص شده بود و نه تاریخ داربی معلوم بود. هدف ما این بود که یک پرونده بزرگ و سنگینی را بتوانیم در ایتالیا با تعامل حل کنیم.

سعادتمند در خصوص مذاکره با استراماچونی در ایتالیا گفت: ما طی مکاتبه‌ای که با فدریکو داشتیم، اعلام کردیم که ما برای تخفیف و تقسیط آمدیم و پرونده‌ای که در خصوص استراماچونی را داریم، ببندیم که این موضوعات جلو رفت و برای ایشان شرط گذاشتیم که ما اگر در لیگ قهرمانان آسیا و در جام حذفی موفق نبودیم، شما هم می‌توانید یکی از گزینه‌های ما باشید و در باشگاه استقلال حضور داشته باشید. مباحث به طول انجامید و در نهایت به سمتی رفت که وکیل ایشان اعلام کرد که ما پیشنهاد رسمی خود را مطرح کردیم.

او در ادامه با خواندن نامه ارسال شده، اظهار کرد: امیدواریم همه چیز خوب باشد. ساعت‌ها وقت برای جلسه با اعضای هیات مدیره و همچنین شما داشتیم. ما با رویکرد مثبت آمدیم تا مشکلات را حل کنیم. ما منتظر رای فیفا نماندیم و در مورد مسائل اقتصادی با بسیاری از مدیران، ۷۰۰ هزار یورو برای پیش پرداخت و یک میلیون حقوق سالانه برای شما تضمین کنیم اما من اجازه دادن هر مبلغی بیش از این را ندارم و فکر می‌کنیم که این یک پیشنهاد بسیار خوب برای شماست و امیدوار هستیم که استراماچونی با ما موافقت کند. در پایان ضروری است که بگویم که امکان پرداخت بیش از این وجود ندارد و امیدوارم در پیشنهاد خودتان تجدید نظر کنید.

مدیرعامل استقلال گفت: در مقابل این مکاتبه ما، از سال گذشته و بر اساس مطالبه استراماچونی و جرایم دیرکرد، جریمه ۵ درصد روزشمار و ماهی ۱۰ هزار دلاری که محاسبه شده است، استراماچونی ۵۲۰ هزار دلار از ما طلب داشته است و در این پیشنهاد حتی مبلغ ۷۰۰ هزار یورو پیشنهاد کردیم و برای فصل جدید و با توجه به قرارداد قبلی هم مبلغ یک میلیون یورو مطرح کردیم. شکایتی ۲۸۵ صفحه‌ای که ایشان به فیفا داده است، بیش از دو میلیون یورو است و محاسبه کردیم که اگر قرار باشد این را یک باره پرداخت کنیم، بیاییم یک میلیون و ۷۰۰ هزار یورو پرداخت کنیم و با ۳۰۰ هزار یورو کمتر، او سرمربی استقلال شود و با این کار از بیت المال دفاع کنیم و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم. ضمن اینکه مهلتی هم برای پرداخت این پول داشته باشیم.

ادامه دارد...


10738995
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سه امتیاز بازی فردا می‌تواند خیلی به ما کمک کند و تلاش می‌کنیم با تمرکز کامل به این سه امتیاز دست پیدا کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال کشورمان نخستین دیدار خود در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ را با پیروزی مقابل افغانستان پشت سر گذاشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امین میرزازاده به عنوان برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا و پژمان درستکار به عنوان برترین مربی سال آسیا انتخاب شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به نظرم شانس برد پرسپولیس نسبت به صنعت نفت روی کاغذ بیشتر است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بانوی ملی پوش اسکیت هنری گفت: رشته اسکیت هنری خیلی جای پیشرفت دارد و می‌توانیم مدال بیشتری کسب کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز (پنج شنبه) در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شباب الاهلی با وجود گلزنی سعید عزت اللهی شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم پورتو موفق شد در شب گلزنی طارمی به فینال جام حذفی پرتغال صعود کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بایرن مونیخ در مجموع با برتری ۳ - ۲ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا رویای حضور در فینال ومبلی ادامه داشته باشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است