سیاسی 15:15 - 02 اسفند 1395
سردار سلامی:
جانشین فرمانده سپاه گفت: آمریکا به پایان‌کار خود نزدیک می‌شود.

نام امام خمینی (ره) با مفهوم بیداری اسلامی‌ گره خورده است

به گزارش ایسنا ، سردار حسین سلامی  در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه استان که در کانون جوانان بسیج ناحیه‌کرج برگزار شد با اشاره به حضور باشکوه مردم در حماسه9 دی اظهارکرد:  دراین روز خاطره مقاومت مردم و حمایت آنها از نظام و ولایت فقیه زنده شد.

وی ادامه داد: البرز نشینان برای نظام و انقلاب هزینه‌کرده‌اند و این استان با شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم شناخته می‌شود.

سلامی دربخش دیگری از صحبت های خود به تاثیرامام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: نام امام راحل انسان را یاد شکسته شدن استخوان‌های قدرت‌های شیطانی باطل این عصر می‌اندازد.

جانشین فرمانده سپاه توضیح داد: نام امام خمینی (ره) یادآور بیداری مسلمانان از جهل مدرن است .

وی ابرازکرد: امام خمینی (ره) هویت، استقلال، آزادی، کرامت و شرافت  را برای ملت ایران و مسلمانان جهان به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اینکه بیرق انقلاب بعد از امام خمینی (ره) به فرد با صلاحیت و شایسته ای سپره شد اضافه‌کرد: بعد از امام راحل، بیرق باشکوه انقلاب به دست شخصیتی قرار گرفت که ناخدای  نجات امت اسلام است.

این مسئول‌گفت: شکوه ولایت علوی توسط ناخدای سفینه نجات در جامعه نمود دوچندانی پیدا می‌کند.

سلامی با اعلام اینکه امروز وجود شریف ولی‌فقیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران یک موهبت و مائده‌ای استثنایی و الهی برجهان اسلام و مستضعفان است، اضافه کرد: وجود این گوهر شریف جای شکر و قدردانی دارد.

جانشین فرمانده سپاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود به عظمت اسلام در دنیای امروز اشاره کرد وگفت: عظمت اسلام برای قدرت‌های بزرگی‌که پیشرفت و جهانی‌شدن خود را به معنای تسلط برجهان اسلام می‌دانستندقابل تحمل نیست .

وی خاطرنشان‌کرد: این قدرت‌ها سال‌ها از غارت انرژی سرشار اسلام روزگار می‌گذراندند و خود را همه‌کاره دنیا فرض می‌کردند ولی قدرت اسلام آنها را ناامید ساخته است.

وی بیان کرد: تا امروز دشمنان تمام ابزارهای خود را به‌کارگرفتند تا از تبدیل‌شدن اسلام به قدرت و بیداری اسلامی جلوگیری کنند.

جانشین فرمانده سپاه با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران از بدو تولد تا کنون درگیر جنگ بوده توضیح داد: از ابتدای تولد انقلاب تا کنون آمریکا، اروپا و رژیم‌های متعهد با آمریکا مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند.

سلامی بابیان اینکه دشمن همه تدبیر، نیرنگ و فتنه خود را به کار گرفت تا انقلاب را به نابودی بکشاند، گفت: در هر صحنه‌ای اسلام پیروز و انقلاب اراده خود را بر دشمن نشان داده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در هر صحنه‌ای پیروز بوده و دشمنان را ناامید کرده است امروز دشمنان مأیوس و سرشکسته هستند و از قدرت عمل برخوردار نیستند.

جانشین فرمانده سپاه  با بیان اینکه آمریکا به‌آخرکار خود نزدیک می شود گفت: تا امروز هرگز چهره آمریکا را شکسته و ناامید ندیده بودیم.

سلامی افزود: امروز ناامیدی و فقدان نشاط را در چهره آمریکا می‌توان به‌راحتی دید که این امر نشان دهنده نزدیک شدن این کشور به پایان کار خود است .

این مسئول‌گفت: محیط اجتماعی فروپاشیده و ۳۸ هزار خودکشی جوانان در طول هرسال بیانگر نابودی این کشور است.

سلامی در ادامه صحبت‌های خود به حضور مردم درصحنه‌های بزرگ سیاسی و اجتماعی از جمله  راهپیمایی بیست و دوم بهمن اشاره کرد وگفت: ملت ایران با تکیه‌بر قدرت درونی توانسته اند سازه‌ها، سخت‌افزار و نرم‌افزارهای نظام را ایجادکنند.

این مسئول تصریح‌کرد: امروز دشمن با نگاه به این قدرت به پناهگاه می‌رود و درصدد توقف آن است.

سلامی با تأکید بر اینکه وقتی مردم ایران به صحنه می‌آیند دروازه‌های رحمت بر کشور جمهوری اسلامی ایران گشوده می‌شود، گفت: فلسفه وجودی سپاه مبتنی بر اداره جهاد بزرگ است و توفیق پوشیدن لباس فداکاری و فدا شدن در راه آرمان ملت جای افتخار دارد.



انتهای پیام


8833820
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: عبور دادن موشک‌ها و پهپاد‌ها از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کار بسیار خارق‌العاده‌ای بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اجرای حکم بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم توسط دولت سالانه بیش از صد میلیارد دلار درآمد برای کشور دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدار‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، روز پنجشنبه با ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار رمضان شریف انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است