اقتصادی 14:25 - 13 آذر 1400

آموزش آنلاین زبان انگلیسی و مدارک بین المللی زبان انگلیسی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آیلتس مخفف عبارت سیستم آموزش بین المللی زبان انگلیسی می‌باشد و تحت عنوان مدرکی جهت اثبات درجه سواد انگلیسی هر فرد به شمار می اید. بد نیست بدانیم که آیلتس هم مورد پذیرش کنسول بریتانیا و هم سازمان سنجش آموزش زبان انگلیسی کمبریج و به علاوه مورد تایید سازمان IDP استرالیا می‌باشد.

اگر می‌خواهید در یک دانشگاه یا کالج شرکت کنید، از شرکتهای تجاری درخواست شغل داشته باشید و یا جهت اخذ ویزا از سازمان‌های دولتی و همچنین به منظور درخواست اقامت در کشورهای انگلستان، استرالیا، نیوزیلند یا کانادا اقدام نمایید باید بدانید که نیاز به گواهی آیلتس خواهد بود. بنابراین همان طور که اشاره شد آزمون IELTS به منظور نیل به مقاصد تحصیلی، کاری و زندگی کمک‌های فراوانی به شما می‌کند.جالب است بدانید که تفاوتی ندارد که فرد جهت ادامه تحصیل در ایلتس شرکت می‌نماید یا برای پیدا کردن شغل یا دریافت ویزا، در نهایت نوع پرسش‌های ازمون و محتوای آنها، درجه سختی، چارچوب و نمره دهی در این امتحان برای همه افراد با هر نیتی یکسان می‌باشد. بد نیست بدانیم که چنانچه کارنامه آزمون رضایت بخش نبود برای امتحان دادن مجدد محدودیتی قرار داده نشده است و هر کس قادر است در هر موقع برای گرفتن گواهی آیلتس اقدام نماید اما پیشنهاد کارشناسان این است که پیش از شرکت در آزمون ایلتس زمانی را به یادگیری و مطالعه بپردازید. در شماری از کشورها، در همان واحدهای برگزارکننده آزمون تدریس‌های فشرده زبان برای ایلتس دارند.

انواع گواهی ایلتس

آیلتس آکادمیک به منظور پذیرش در دانشگاه‌ها و کالج‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما مدرک عمومی آیلتس به جهت اهداف مهاجرتی و کار مورد نیاز است. مدرک سبک زندگی آیلتس هم توسط انگلستان برای اخذ پذیرش در انگلیس نیاز است.

گرفتن مدرک آیلتس برای ادامه تحصیل

باید دانست برای افراد علاقمند به تحصیل در خارج دانشگاه‌های خارجی مخصوصاً در اروپا برای پذیرش دانشجو، نتایج آزمون آیلتس را خواهند خواست چون هر دانشجوی بین المللی باید ثابت نماید که می‌تواند دروس ارائه شده اش را به زبان انگلیسی بگذراند. در شماری از دانشگاه‌ها، چون دانشگاه به منزله‌ی نمایندگی بریتیش کنسول می‌باشد اجازه دارد تا آزمون‌های آیلتس را برگذار کند. افرادی که مشغول تحصیل در مقطع کارشناسی یا ارشد می‌باشند، باید در آزمون آکادمیک ایلتس شرکت نمایند پس حتماً شرایط کالج یا دانشگاه مورد نظرتان را بررسی نمایید و در آزمونی حاضر شوید که باب میل ان باشد. برای آموزش زبان انگلیسی در خانه این مقاله را از دست ندهید.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی و مدارک بین المللی زبان انگلیسی

مدرک آیلتس برای کار کردن در خارج

برای گرفتن ویزای کار اولین قدم اثبات میزان توانایی‌های فردی در زبان انگلیسی است چنانچه ویزا را دریافت کنید می‌توانید در خارج از کشور زندگی و کار کنید چون داشتن مهارت‌های زبانی رمز موفقیت درهر شغل می‌باشد.همواره علاوه بر واجد شرایط بودن برای شغل مورد نظر به لحاظ داشتن تخصص، افزون بر سایر شرایط کارفرماها دانستن زبان را، یک امتیاز با ارزش می‌دانند. اگر شما خواهان ویزای کار می‌باشید باید به این لحاظ روی خود کار کرده باشید و اصطلاحات تخصصی شغلتان را هم بلد باشید.

افرادی که برای انگلستان متقاضی دریافت ویزای کاری هستند باید در همه چهار مهارت (خواندن، نوشتن، مکالمه) امتیاز بیشتر از شش و نیم دریافت نمایند. جهت شغل پیدا کردن در کشور استرالیا کسب کردن امتیاز پنج مشخص کننده داشتن مهارت‌های مکفی زبانی است بنابراین چنانچه شخصی امتیاز شش بگیرد این یعنی از مهارت مناسب انگلیسی بهره مند است. یا در کشور نیوزیلند افرادی که مجوز کار می‌خواهند، باید امتیازی بیشتر از چهار را در ایلتس عمومی یا آکادمیک بیاورند. در کشور کانادا نیز افراد با در نظر گرفتن شرایط سازمان مورد نظرشان پذیرش می‌شوند و باید نمرات آیلتس را مطابق ان دریافت نمایند.

مدرک آیلتس سبک زندگی به منظور مهاجرت کردن به کشوری دیگر

ماموران دولتی از مدرک آیلتس در فرایند پذیرش مهاجر استفاده می‌نمایند تا اقامت شهروندی یا کوتاه مدت را به افراد متقاضی ان بدهند. این مدرک را در واقع مدرک آیلتس سبک زندگی می‌نامند. در آزمون سبک زندگی آیلتس شما اثبات می‌کنید که قابلیت محاوره و مکاتبه در حد A-۱ و B-۱ را دارید و در اخر هم یک کارنامه رد یا قبولی می‌گیرید پس نمره‌ای در این آزمون سبک زندگی مطرح نمی‌باشد.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی و مدارک بین المللی زبان انگلیسی

مدرک آیلتس برای درس دادن زبان انگلیسی

با داشتن مدرک آیلتس می‌توان سطح زبانی خود را اثبات کرد و به تدریس زبان در مراکز مختلف پرداخت. مزایای داشتن آیلتس در این بخش بسیار زیاد است زیرا بسیاری از زبان آموزان ترجیح می‌دهند دوره آموزش آیلتس را با مدرسی داشته باشند که شخصاً در آیلتس شرکت کرده باشد. یکی از بهترین منابع آموزش زبان انگلیسی کتاب امریکن اینگلیش فایل می‌باشد که می‌توانید از این کتاب برای آموزش زبان خود استفاده نمایید.

سایر مزایای ایلتس برای افراد

امکان ارزیابی و سنجش دقیق افراد متقاضی:

در ازمون آیلتس با دقت و ظرافت زیادی مهارت‌های گوناگون هر فرد را ارزیابی و تحلیل می‌نماید پس به همین دلیل می‌باشد که گواهی ان مورد قبول اکثر دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد.

ثبت نام در دوره‌های تخصصی زبان انگلیسی:

جهت ثبت نام در دوره‌های آنلاین و تخصصی زبان انگلیسی با اساتید کالج سیدنی استرالیا می‌توانید در دوره‌ای آنلاین خود آموز زبان شرکت نمایید. تلفن ثبت نام در دوره‌ای آنلاین خود آموز زبان:

۰۸۱۳۸۲۸۰۹۳۱

۰۹۱۹۲۱۳۳۶۸۴

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


11349562
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر جهاد گفت: ایران با بیش از ۱۸ هزار نمونه غنی‌ترین بانک ژن ذخایر ژنتیگی گندم در دنیا را در اختیار دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ارتقای کسب و کار‌های بین‌المللی سازمان توسعه تجارت از برگزاری دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا در روزهای آینده و همچنین سفر یک هیات ایرانی به آفریقا برای بررسی ظرفیت‌های معدنی این قاره خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست سازمان خصوصی سازی از تایید صلاحیت متقاضیان خرید سهام شرکت‌های پرسپولیس و استقلال خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ارتقای کسب و کار‌های بین‌المللی سازمان توسعه تجارت از برگزاری دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا در روزهای آینده و همچنین سفر یک هیات ایرانی به آفریقا برای بررسی ظرفیت‌های معدنی این قاره خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی گفت: سن اکثر معادن در ایران زیاد شده و ممکن است از یک معدن ۳۰ سال استخراج انجام شده باشد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت گفت: در سال ۱۴۰۲ رشد سرمایه گذاری بیش از ۳۰ درصدی را در صنعت نساجی و پوشاک شاهد بودیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده گفت: برای اولین بار شماره‌گذاری وسایل نقلیه طبق قانون ساماندهی خودرو منوط به پرداخت عوارض شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تمرکز سازمان مالیات بر پردرآمد‌ها است و اشراف خود را بر داده‌های مالیاتی افزایش داده‌ایم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: تابلوی معاملات امروز، دوباره امید‌ها برای رشد خوب و جبران عقب ماندگی از بازار‌های موازی را برای اهالی بازار زنده کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر امور گلخانه و گیاهان زینتی گفت: بنابر آمار در شرایط کنونی بیش از ۹۰ درصد بذور هیبرید سبزی و صیفی مورد نیاز از طریق واردات تامین می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است