استانی 22:00 - 01 آبان 1399
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان:
ایسنا/ایلام رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با صدور پیامی فرارسیدن اول آبان ماه  روز ملی آمار و برنامه ریزی را تبریک گفت.

آمار یکی از مهمترین شاخص های توسعه یافتگی است

در  پیام " رحمت اله قیصوری" آمده است: انتخاب یک روز در تقویم ملی کشور به عنوان روز ملی آمار و برنامه ریزی، بیانگر اهمیت بهره گیری علم آمار در برنامه ریزی، مدیریت، تصمیم گیری ودر نهایت سیاستگذاری هاست.

بی شک تصمیم گیری در اداره امور و ارائه خدمات بهینه نیازمند بررسی های علمی، آماری و اطلاعات دقیق می باشد از اینرو اهمیت این علم و کاربرد دقیق و صحیح آن در برنامه ریزی های کلان و راهبردی، یکی از مهمترین شاخص های توسعه یافتگی کشورها به شمار می رود.

در حقیقت امروزه حرکت در مسیر توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... ، بدون در اختیار داشتن آمار صحیح و بهنگام و اطلاعات علمی و به‌روز امکان‌پذیر نیست لذا هر چقدر اطلاعات آماری از کیفیت بالاتری برخوردار باشند سازمانها برای رسیدن به اهداف تعیین شده در سطح خرد و کلان موفق تر خواهند بود.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب فرارسیدن اول آبان ماه روز آمار و برنامه ریزی به کلیه همکاران محترم سازمان خصوص کارکنان معاونت آمار و اطلاعات، کارشناسان، کارکنان، پژوهشگران و فعالان این حوزه تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند سبحان تداوم سلامتی و توفیق روز افزون برای شما خواهانم.

انتهای پیام

 


10776223
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است