ورزشی 02:43 - 29 مهر 1396
سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم که با کسب امتیازات رقابت‌های پیش رو، سال آینده در گرندپری‌ها حاضر شویم.

کمرانی: کیمیا علیزاده در خانه تمرین می‌کند/ باید سال آینده در گرندپری باشیم

مهرو کمرانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برنامه‌های فدراسیون جهت وارد کردن بانوان ایران به رقابت‌های تکواندوی گرندپری، توضیح داد: یکی از اهدافی که فدراسیون دارد حضور بانوان تکواندوکار ایران در رقابت‌های گرندپری است. با توجه به قول‌هایی که رئیس داده‌اند سعی می‌کنیم بانوان ایران را به رقابت‌های مختلف اعزام کنیم تا امتیازات لازمه را کسب کنیم. البته دقت کرده باشید چند ملی‌پوش ایران نتایج خوبی گرفته‌اند و در رنکینگ خوب رشد کرده‌اند. سعی می‌کنیم با یک روند خوب سال آینده با چهار تا پنج نماینده در گرندپری‌هاحاضر شویم.

او همچنین در مورد مسابقات انتخابی گرنداسلم نیز گفت: انتخابی‌ها با ۲۲ ورزشکار پیگیری می‌شود تا نفرات راه یافته به گرنداسلم مشخص شوند. رقابت‌های گرنداسلم در چین برگزار می‌شود و حدودا ۳۰۰ نفر گنجایش دارد. خیلی زود انتخابی‌ها را برگزار کردیم تا تکلیف نفرات اعزامی مشخص شوند و بتوانیم اردوها را با کیفیت بهتری پیگیری کنیم.

وی همچنین با اشاره به سطح بسیار بالای رقابت‌های انتخابی گرنداسلم افزود: با توجه به اینکه همه‌ی ورزشکاران برای کسب سهمیه‌ی گرنداسلم در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند باید بدانیم که مبارزات از سطح بالایی برخوردار خواهند بود. ملی‌پوشان ایران جوان و کم تجربه هستند اما در اعزام‌هایی که داشته‌اند نتایج قابل قبولی را کسب کرده‌اند. البته با توجه به تمریناتی که داشتیم انتظار من از آن‌ها بیشتر از این‌ها بود. اتفاق خوبی که برای تیم ملی رخ داده، این است که همه‌ی ملی‌پوشان با شرایط تمرینی این کادر فنی آشنا هستند چون از بازی‌های کشورهای اسلامی تا به الآن با ما تمرین کرده‌اند.

کمرانی افزود: باتوجه به این مدت طولانی که با هم بوده‌ایم و آشنایی که ملی‌پوشان دارند قطعا سرعت کار بالاتر می‌رود. به جای اینکه وقت خود را برای مسائل ابتدایی صرف کنیم از الآن وقت خود را بر روی شناسایی نقاط ضعف می‌گذاریم تا با تقویت کردن آن‌ها نتایج خوبی را در تورنمنت‌های پیش رو کسب کنیم.

او همچنن با اشاره به شرایط فعلی کیمیا علیزاده نیز گفت: او تمرینات خود را در خانه پیگیری می‌کند تا حداقل آمادگی را داشته باشد. با توجه به جراحی که او بر روی پای راست خود داشته نمی‌توانیم تمرینات مخصوص تکواندو را با او انجام دهیم و از این رو تمرینات ایستایی را برای او مدنظر گرفته‌ام تا به سلامتی او آسیبی نرساند. کیمیا با باز کردن گچ پای خود مراحل فیزیوتراپی را پشت سر می‌گذارد تا به شرایط لازم جهت تمرین کردن برسد.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران با اشاره به سطح پایین رقابت‌های قهرمانی کشور افزود: این دوره به دلیل نبود یک سری از ملی پوشان، نسبت به دوره‌های قبل سطح پایین‌تری داشت. البته تیم‌هایی که از شهرستان‌ها بودند نتایج خوبی گرفتند و این مسئله یکی از نکات مثبتی بود که وجود داشت. این مسئله برای من خوشحال کننده است که مدال‌ها در بین شهرها تقسیم شد چون نشان دهنده‌ی این است که تکواندو در ایران پیشرفت خوبی داشته است.این نکته برای تیم ملی یک نقطه قوت است چون در آینده همین شهرستان‌ها می‌توانند تیم ملی تکواندوی ایران را ساپورت کنند. البته ما تیم‌های نوجوانان خوبی داریم که سطح آن‌ها حتی از بزرگسالان هم بالاتر است امیدوارم شاهد موفقیت این بازیکنان باشیم.

مهرو کمرانی در پایان این گفت و گو درباره‌ی مجمع انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو اظهار کرد: نمی‌توانم در مورد کسی نظری بدهم اما فقط امیدوارم بهترین فرد برای ریاست این فدراسیون انتخاب شود تا شاهد موفقیت‌های تکواندوی ایران باشیم. تکواندوی ایران همیشه پرچم‌دار بوده و امیدوارم با آمدن رئیس جدید هم این روند ادامه دار شود.

انتهای پیام


9488598
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شک نکنید که اتفاقات خوبی می‌افتد و این تیم به جایگاه اصلی اش برمی گردد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است