فرهنگی‌هنری 16:55 - 04 مهر 1400
پویش مردمی عشاق‌الحسین(ع) در پنجمین دوره مسابقه «من و دوست اربعینی‌ام» از شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین دعوت می‌کند با ارسال عکس‌های سلفی خود با میزبانان عراقی و هم‌سفران ایرانی در این مسابقه شرکت کنند.

مسابقه عکس سلفی برای شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، پویش مردمی عشاق‌الحسین(ع) در پنجمین دوره مسابقه «من ودوست اربعینی‌ام» ازشرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین دعوت می‌کند با ارسال عکس‌های سلفی خود با میزبانان عراقی و هم‌سفرانایرانی در این مسابقهشرکت کنند. فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی این مسابقه را با مشارکت سازمان هنری رسانه‌ای اوج، شبکه افق وشبکه امید برگزار می‌کند. 

شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی عظیم اربعین تا دوم آبان ماه ۱۴۰۰ همزمان با آخرین روز هفته وحدت فرصت دارند عکس‌های سلفی خودرابه همراه شرحی کوتاه (حداکثر در ۴۰ کلمه) از طریق شماره ۰۹۹۲۰۲۲۵۷۰۲ در نرم‌افزارهای پیام‌رسان ارسال کنند. شرح عکس(کپشن) ارسالی می‌تواند توضیحی کوتاه درباره محل و موقعیت عکس، دوست اربعینی و ملیت او، داستان عکس یا برداشت وحسصاحب عکس از آن صحنه باشد.

آثار پذیرفته‌شده در صفحه عشاق‌الحسین(ع) در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی imam.hussain.lovers به نمایش در می‌آید و مخاطبان این صفحه می‌توانند به آثار دیگر زائران رأی بدهند. سه برنده این مسابقه بر اساس رأی مردمی (لایک مخاطبان) در صفحه اینستاگرام عشاق‌الحسین(ع) و سایر برندگان بر اساس نظرات داوران انتخاب می‌شوند. 

همچنین امسال بخش ویژه جاماندگان حسینی هم به این مسابقه اضافه شده است. در این بخش که ویژه شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز اربعین در مسیر میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است، همه عاشقان امام حسین(ع) که به هر دلیل موفق به حضور در راهپیمایی اربعین در کشور عراق نشدند، می‌توانند با گرفتن عکس سلفی با همراهان خود و یا حاضران در این گردهماییبزرگبه همراه شرح یا دلنوشته و ارسال آن به شماره ۰۹۹۲۰۲۲۵۷۰۲ در نرم‌افزارهای پیام‌رسان، در این مسابقه شرکت کنند. 

شرکت‌کنندگان باید اطلاعات هویتی شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس و محل عکاسی خود را به همراه عکس‌ها ارسال کنند. 

مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» با هدف تجلیل از میزبانی مردم عراق در راهپیمایی اربعین و تحکیم روابط دو ملت از سال ۱۳۹۴ آغاز شد تا لحظه‌های ناب دوستی مردم ایران و عراق و جلوه‌هایی از برادری ملت‌های مسلمان، میزبانی مردم عراق و شکوه این راهپیمایی عظیم، ثبت و ضبط شود. در نخستین دوره این مسابقه که سال ۱۳۹۴ برگزار شد، بیش از هزار اثر در دبیرخانه مسابقه پذیرفته شد، عکس‌های سلفی‌ای که حکایتی از دوستی‌های اربعینی و میزبانی مردم عراق بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این مسابقه می‌توانید با شماره ۵۵۴۰۸۶۵۷ تماس بگیرید.

انتهای پیام


11245728
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل توسعه روابط فرهنگی آسیا و اقیانوسیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پیشنهاد داد: در راستای توسعه همکاری‌های فرهنگی بین کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای، ویزای زیارتی یا گردشگری برای شهروندان این کشورها، برقرار شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس شنیده‌ها اکران فیلم سینمایی مست عشق که قرار بود فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه همزمان در ایران و ترکیه آغاز شود، به تعویق افتاد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پس از برگزاری جلسه کمیته انتخاب، نامزد‌های نهایی عنوان «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب» معرفی شدند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» با اعلام اتابک نادری، دبیر هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی، جدول اجرای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره منتشر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رسول صدرعاملی، ۷ سال پس از آخرین فیلمی که جلوی دوربین برده، «زیبا صدایم کن» را کارگردانی می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم کوتاه «آنیتا، گمشده در اخبار» در پی حضور در چهل و هشتمین جشنواره فیلم کلیولند، جایزه بهترین انیمیشن کوتاه واجد شرایط حضور در رقابت اسکار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سید مجید پوراحمدی از افزایش اعضای این صندوق به بیش از ۱۰۳ هزار نفر خبر داد و گفت: خدمتگزاری به اصحاب فرهنگ و هنر سرلوحه برنامه‌های صندوق قرار دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک هیئت پنج نفری از سینماگران ۶۵ فیلم منتخب را از نقاط مختلف کشور و از میان فرهنگ‌ها و اقوام متنوع، در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی داوری می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست خبری گزارش برنامه‌های نوروز و رمضان رسانه‌ملی امروز ۲۸ فروردین ماه در سالن کوثر سازمان صداوسیما برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» معاون میراث‌فرهنگی گفت: در سال ۱۴۰۲ سرانه حفاظت و مرمت برای بنا‌های تاریخی هر اثر ۱۳۰ میلیون ریال، معادل ۱۳ میلیون تومان بوده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است