استانی 22:39 - 01 شهریور 1396
نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس:
سمنان - نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس گفت: امروز دادگستری های سراسر کشور باید با رفع ضعف های احتمالی برای افزایش رفاه اجتماعی در ایران اسلامی تلاش کنند.

دادگستری برای رفع ضعف های احتمالی در مقوله رفاه اجتماعی تلاش کند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی عصر چهارشنبه در نشست فعالان اقتصادی استان سمنان با وزیر دادگستری در استانداری، ضمن اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم، بیان کرد: تلاش های صورت گرفته خوب هستند اما دادگستری های سطح کشور نیز باید ضعف های احتمالی حوزه رفاه را رفع کنند.

وی افزود: نمی توان این نکته را نادید گرفت که در همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی کشور به مقادیر مختلف کم و کاستی هایی وجود دارد همانطور که نقاط قوتی وجود دارد اما این دادگستری ها هستند که باید در راستای تقویت نقاط ضعف ها بکوشند تا شاهد افزایش رفاه مردمی باشیم.

عضو خانه ملت گفت: رفع مشکلات کشور نیازمند همدلی بین مسئولان و مردم است و ما معتقد هستیم در چارچوب این همدلی می توان به اقدامات بزرگی دست زد که رفع مشکلات معیشتی یکی از این اقدامات خواهد بود.

همتی بیان داشت: با ترویج روحیه جمعی و کارگروهی می توان به اقدامات بزرگی دست زد که قطعا یکی از این اقدامات رفع مشکلات معیشتی و اشاعه رفاه در جامعه محسوب می شود که در برنامه ششم نیز توسط نمایندگان مجلس تاکید فراوانی شده است.

وی افزود: امروز برای ترویج اشتغال زایی و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی صورت گرفته است، برای مثال دولت در راستای کاهش خرید کالاهای خارجی اقدامات خوبی را در دستور کار دارد اما باید توجه داشت که مقوله فرهنگی این امر نیز باید مد نظر قرار گیرد چرا که اگر مردم در خرید کالای ایرانی پیشگام باشند قطعا می توان مشکلات بیکاری را کاهش داد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه همچنین خواستار دقت نظر بیشتر مسئولان به تحقق اقتصاد مقاومتی شد و گفت: باید برای اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی به تعاونی ها توجه ویژه ای داشته باشیم که این امر نیز در برنامه ششم توسعه به خوبی ذکر شده است.


9383172
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است