گوناگون 09:45 - 30 مهر 1398
شبکه و زیرساخت آن از تجهیزات متفاوت تشکیل شده‌اند که عملکرد هر کدام می‌تواند کار کل سیستم را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل خرید تجهیزات شبکه‌ی با کیفیت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

تجهیزات شبکه را از کجا با قیمت مناسب خریداری نماییم؟

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مسترشبکه، کمپانی‌های زیادی در سطح جهان وجود دارند که اقدام به تولید تجهیزات شبکه کرده‌اند که از معروف‌ترین و خوشنام‌ترین آنها می‌توان به سرورهای HP، سوئیچ‌های سیسکو، روترهای سیسکو، تجهیزات شبکه پسیو ساخت شرکت لگراند و نگزنس وغیره اشاره کرد.

این کمپانی‌ها در اکثر کشورها دارای نمایندگی‌هایی هستند اما به دلیل وجود تحریم‌ها، کشور ما از داشتن نمایندگی های معتبر کمپانی‌های بزرگ تجهیزات شبکه محروم است که خود سبب می‌شود تا مشتریان هنگام خرید این دستگاه ها با مشکلات زیادی از جمله، خرید این تجهیزات با کیفیت پایین، قیمت بالا و نداشتن گارانتی معتبر اشاره کرد.

با این حال شرکت‌هایی نیز وجود دارند که این کالاها را با قیمت و کیفیت خوب به بازار عرضه می‌کنند که شما می‌توانید با توجه و بررسی برخی موارد بهترین خرید را در این زمینه داشته باشید.

۱ـ بررسی نیازها :

قبل از خرید حتما نیازهای شرکت و یا سازمان خود را بررسی کنید. زیرا اگر خرید شما بر اساس همان نیازها صورت گیرد نتیجه بهتری در بر خواهد داشت، در غیر اینصورت ضرر و زیان مالی بسیاری را برای شما به همراه دارد.

۲ـ کسب اطلاعات لازم هنگام خرید:

نکته بعدی که باید به آن توجه کرد این است که، اطلاعات کافی را در رابطه با دستگاه‌های مورد نظر خود جمع‌آوری کنید. از دیگر مشکلاتی که ممکن است به آن توجهی نشود عدم آگاهی مشتریان از قابلیت‌های دستگاه‌ها هست که گاهی ممکن است برخی از عرضه‌کنندگان تجهیزات شبکه،  اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار ندهند که خود می‌تواند خرید شما را تحت تاثیر قرار دهد. پس راه حل آن تحقیق در اینترنت و یا مشاوره گرفتن از فروشندگان معتبر این تجهیزات هست.

شاید برای شما سوال باشد کسب اطلاعات چه کمکی در خرید تجهیزات شبکه با قیمت مناسب خواهد داشت؟ برای مثال قیمت سرور g9 از جمله سوالات مطرح شده در ذهن هر مدیر شبکه‌ای است حال  باید گفت عدم آگاهی سبب سوء استفاده برخی از فروشندگان این تجهیزات می شود که ممکن است محصول موجود در انبار خود را معرفی کنند و یا گران‌ترین مدل مورد نظر خود را به شما پیشنهاد بدهند که شاید حتی قابلیت‌های آن اصلا مورد نیاز شما نباشد.

به همین دلیل پیشنهاد ما به شما مطالعه و کسب اطلاعات از سایت‌های  شرکت‌های تولیدکننده هست که اگر دانش زبان انگلیسی را نداشته باشید نمی‌توانید از آن استفاده کنید.  در اینجا سایتی رابه شما پیشنهاد می‌کنیم که همه‌ی مشخصات فنی دستگاه‌ها با معرفی کامل دستگاه را ترجمه و قراردادهاند.

که شما می‌توانید با مراجعه به سایت mrshabake.com، تمامی اطلاعات را به همراه ویدئوهای آنباکسینگ تخصصی مشاهده نمایید.

۳ـ مشاوره در هنگام خرید:

داشتن یک مشاور خوب هنگام خرید تجهیزات شبکه می‌تواند به شما کمک زیادی کند. که متاسفانه تعداد افراد فنی و متخصص که با اطلاعات و نه فقط با قصد فروش، بخواهند در خرید شما را راهنمایی کنند، زیاد نیست. در اینجا نیز یکی از متخصصین فروش و راه‌اندازی شبکه در ایران را می‌خواهیم معرفی کنیم که این شرکت دارای حجم کاری بالا در فروش و راه‌اندازی آن در اکثر استان‌های هستند.

شما می‌توانید  برای اطلاع از قیمت تجهیزات، راه‌اندازی شبکه، اطلاعات فنی، کاربرد و سایر ویژگی ها با شماره تلفن ۶۲۹۱۳-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

۴ـ خرید از فروشندگان معتبر:

هنگامی که شما تجهیزات شبکه خود را از فروشندگان و عرضه کنندگان معتبر و خوش نام خریداری می‌کنید می‌توانید به طور کامل از قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش آن آسوده خاطر باشید.

۵ـ خدمات پس از فروش:

اکثر شرکت هایی که در این زمینه مشغول به کار هستند،  محصولات خود را به همراه گارانتی به فروش می رسانند، که این گارانتی ها دارای شرایط و ضوابط مشخصی نیستند و زمانی که دستگاه خریداری شده با مشکل مواجه می‌شود پاسخگوی شما نیستند و شانه خالی می‌کنند.

در این قسمت نیز سایت مسترشبکه را معرفی می‌کنیم که روی تمامی دستگاه های تجهیزات شبکه گارانتی مسترشبکه را ا رائه می‌دهد. این شرکت همواره در صدد کسب رضایت مشتری گام برداشته و آن را سرلوحه کار خود قرار داده است. سرمایه این شرکت رضایت خریداران از مشاوره، کیفیت تجهیزات و خدمات پس از فروش هست.

انتهای رپرتاژ آگهی


10272710
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است