سیاسی 14:47 - 13 مرداد 1400

آمادگی رزمی و توان دفاعی مهمترین مؤلفه یگان‌های نظامی است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر علی جهانشاهی جانشین معاونت نظارت و ارزیابی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) در جمع فرماندهان یگان‌های عمده نیروی زمینی ارتش، با تأکید بر اینکه فرماندهان باید یگان خود را همواره در شرایط شب عملیات آماده نگه‌دارند اظهار داشت: مطالبه فرماندهی معظم کل قوا این است که در هر حالتی یگان‌های نظامی باید از آمادگی رزمی و توان دفاعی بالایی برخوردار باشند و فرماندهان باید یگان تحت امر خود را همانند شب عملیات ببینند.

وی ارزیابی یگان‌های نیروهای مسلح را بسیار مهم خواند و افزود: ارزیابی میدانی توان و آمادگی دفاعی و رزمی در راستای روزآمد کردن نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات و جنگ‌های آینده است.

جانشین معاونت نظارت و ارزیابی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) در بخش دیگری از سخنانش به موضوع مهم نیروی انسانی اشاره و عنوان کرد: نیروی انسانی در سطح نیروهای مسلح بسیار مهم و مؤلفه اصلی محور آمادگی رزمی است به‌ویژه در ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی به عنوان محور است.

امیر جهانشاهی با اشاره به موضوع مهم «تحرک» در یگان‌های نیروی زمینی ارتش گفت: قدرت نظامی و دفاعی باید همیشه در اوج باشد.

وی با بیان اینکه تحرک و چابکی یگان‌های نیروی زمینی ارتش هم‌اکنون در حد مطلوبی است، افزود: در شرایط کرونایی نیز آموزش‌ها نادیده گرفته نشد.

جانشین معاونت نظارت و ارزیابی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) در پایان تأکید کرد: نیروهای نظامی در هر شرایطی باید برای ارتقای آمادگی رزمی تلاش کنند.


11175363
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر عبداللهیان از سفر رئیس‌جمهور به عشق‌آباد در آینده خبر داد و گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد جهشی در حجم تبادل تجاری بین دو کشور باشیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه که به منظور رایزنی با مقامات عالی ترکمنستان عازم این کشور شده بود، پنجشنبه شب نهم فروردین ماه عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نوروزی گفت: ایران یکی از معدود کشور‌هایی است که دانش و فناوری جداسازی ایزوتوپ‌ها را به شکل بومی توسط دانشمندان جوان خود کسب کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس جمهور گفت:مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی دولت‌های اسلامی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را ثابت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبرد‌های تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شکارچی گفت:از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به اسرائیل کمک هم می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است