استانی 17:19 - 17 خرداد 1399
یک مسئول:
ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: پنج کارگاه صنایع‌دستی در شهرستان‌های استان آماده بهره‌برداری است.

۵کارگاه صنایع‌دستی در خراسان شمالی به بهره‌برداری می‌رسد

حبیب یزدان‌پناه اظهار کرد: «ین کارگاه‌های صنایع‌دستی در بجنورد، اسفراین و جاجرم افتتاح می‌شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، وی افزود: کارگاه سفال، پارچه بافی، زیورآلات، مس‌گری و صنایع چوبی از جمله این کارگاه‌هایی هستند که در آستانه هفته صنایع‌دستی به بهره‌برداری می‌رسند.

یزدان پناه اظهار کرد: ۱۵۶۰۰ هنرمند و صنعتگر استان در قالب مشاغل خانگی و کارگاه‌های تولید انفرادی و گروهی مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: دبیرخانه دائمی بجنورد، شهر ملی گلیم و سفره‌کردی نیز با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تجهیز شده است و به زودی افتتاح می‌شود.

این مقام مسئول پیگیری به‌منظور برگزاری و شرکت در نمایشگاه‌ها، نشست‌های تخصصی، توسعه آموزش‌ها، ارتقاء کارگاه‌ها و توجه به تولیدکنندگان فعال این حوزه، پیگیری نشان‌های ملی و فعالیت‌های ترویجی و... را از جمله اهداف ایجاد این دبیرخانه برشمرد.

انتهای پیام


10562751
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است