استانی 02:49 - 28 خرداد 1398

ادارات استان بوشهر مصرف آب و برق را مدیریت کنند/ تغییر ساعت کاری

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: به منظور کاهش مصرف برق ادارات استان بوشهر از ابتدای تیرماه ساعت کاری ادارات استان از ساعت شش و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۱۳ خواهد بود.

وی بر لزوم رعایت الگوی صحیح مصرف در همه ادارات استان تاکید کرد و ادامه داد: در هنگام تعطیلی ادارات همه ادارات باید وسایل برقی را خاموش کنند و شاهد کاهش قابل توجه مصرف برق در این ساعات باشیم.

استاندار بوشهر یکی دیگر از الزامات دستگاه‌های اداری استان بوشهر را صرفه‌جویی در مصرف آب دانست و اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با استفاده از شیرآلات کاهنده مصرف آب، زمینه صرفه‌جویی را فراهم کنند.

وی به خدمات جهاد کشاورزی استان بوشهر اشاره کرد و افزود: پیگیری و نظارت دائم از اراضی منابع طبیعی و پیشگیری از آتش سوزی در مراتع و اراضی جنگلی به عنوان یک ضرورت باید در دستور کار باشد.

گراوند توسعه کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر را به عنوان اولویت در بخش کشاورزی دانست و بیان کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری باید نسبت به رفع پیچ و خم‌های اداری اقدام شود.

وی بر لزوم ارائه و توسعه خدمات رسانی به ویژه در حوزه آب و برق در مناطق حاشیه‌ای خاطرنشان کرد: مشکلات خدمات رسانی به مناطق حاشیه نشینی شهرها باید مرتفع شود.

استاندار بوشهر با اشاره به انتخابات اسفندماه امسال، اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی باید رعایت اخلاق را به صورت ویژه در دستور کار داشته باشند و شاهد بی خلاقی و قانون‌گریزی در این فضا نباشیم.

وی تصریح کرد: در همه مراحل انتخابات قانون‌مداری، مشارکت حداکثری، بی‌طرفی مسئولان، اخلاق اسلامی، انتخابات سالم و رعایت قانون باید مد نظر مجریان انتخابات باشد.

تاکید بر لزوم رعایت قانون در توزیع آگهی دستگاه‌های اجرایی به هفته نامه‌ها، مطبوعات و روزنامه‌ها، تشکیل کارگروه ملی رفع آلایندگی جنوب استان بوشهر، تسریع در روند اجرای طرح‌های آبرسانی در استان از دیگر نکات مهم مطرح شده توسط استاندار بوشهر بود.


10152602
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است