استانی 20:35 - 28 مرداد 1398

اتمام طرح‌های نیمه تمام ورزشی گیلان در اولویت است

به گزارش خبرنگار مهر، مریم بخشی عصر دوشنبه در نشست بررسی مسائل حوزه ورزش و جوانان آستارا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های کلی  اداره کل ورزش و جوانان گیلان، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان است، اظهار کرد: پروژه‌های بزرگ هر چه سریعتر ساماندهی می شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین پروژه‌های ورزشی گیلان چمن مصنوعی آستارا است، گفت: خریداری تیرک دروازه برای تکمیل پروژه چمن مصنوعی آستارا در دستور کار است و نصب این دروازه‌ها و همچنین تکمیل پیست تارتان با اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات نفت در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به دو پروژه استخر سرپوشیده و همچنین چمن مصنوعی شهرستان آستارا،  ادامه داد: در مجموع برای این دو پروژه ۳ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

بخشی به ظرفیت‌های آستارا در ورزشی‌های ساحلی اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های گردشگری - ساحلی استان گیلان در درآمد ایی استفاده بهینه کرد.

وی با اشاره به اجرای چهار طرح ورزشی توسط شرکت ساخت و توسعه در استان گیلان، اظهار کرد: گسترش سرانه فضای ورزشی، جز برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان است.

بخشی با بیان اینکه شهرستان مرزی بندر آستارا برای استان گیلان مهم است، افزود: از انجام برنامه‌های ورزشی در این شهرستان مرزنشین گیلان حمایت می‌کنیم.


10213313
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است