اقتصادی 18:28 - 13 آذر 1395
ایلام - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان گفت: 9 میلیارد و 60 میلیون ریال وام خوداشتغالی به مددجویان زیر پوشش این نهاد که واحد شرایط بودند در این شهرستان پرداخت شده است.

بیش از 9 میلیارد ریال وام خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد ایوان پرداخت شد

حمید ایراندوست روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات بانکی و داخلی کمیته امداد در راستای توانمند سازی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار در قالب تسهیلات خوداشتغالی پرداخت شده است.

وی افزود: 40 فقره وام اشتغالزایی از محل منابع بانکی به مبلغ چهار میلیارد و 700 میلیون ریال و 28 مورد نیز به مبلغ چهار میلیارد و 360 میلیون ریال از محل منابع امداد در سال جاری به مددجویان تحت پوشش این شهرستان پرداخت شد.

ایراندوست یادآور شد: 29 مورد وام اشتغالزایی نیز مصوب شده و پرونده پرداخت آنها در بانک های عامل در دست بررسی و اقدام است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان گفت: وام اشتغالزایی تامین شده از محل اعتبارات بانکی برای فرزندان مددجو 150 میلیون ریال است و از محل اعتبارات امداد نیز300 میلیون ریال پرداخت می شود.

وی تاکید کرد: این اعتبار برای ایجاد شغل در در زمینه های دامپروری، پرورش گاو شیری، حمل و نقل و صنایع دستی پرداخت شده است.

ایراندوست افزود: با توجه به اینکه بیکاری از مهمترین دغدغه های جوانان و خانواده ها است همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات، زمینه بهره مندی تعداد بیشتری از جوانان برای ایجاد شغل را فراهم می کند.

وی اضافه کرد: 310 مددجوی آقا و خانم زیر پوشش این نهاد نیز از کلاس های آموزشی در زمینه آرایشگری، خیاطی و کامپیوتر با اعتبار 133 میلیون و 640 هزار ریال بهره مند شدند.

2 هزار و 370 نفر در شهرستان ایوان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

شهرستان 55 هزار نفری ایوان در 35 کیلومتری شمال استان قرار دارد.

خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی

7180/9002


8441858
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: براساس قولی که داده شده بود ۵۰۰۰ میلیارد تومان اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق شده بود و اکنون در هفته‌ی دوم اردیبهشت نیز ۵۰۰۰ میلیارد تومان دوم نیز تزریق شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر نفت در امور گاز با تأکید بر اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابربدهکاران، این موضوع را اقدامی مهم برای تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و رفاه عمومی دانست.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شرکت هواپیمایی کشوری گفت: از ابتدای اعزام زائران حج عمره تا به امروز بیش از ۱۵۰۰ نفر به سرزمین وحی اعزام شدند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نشست کمیته مشترک حمل‌ونقل جاده‌ای ایران با تاجیکستان برگزار و یادداشت تفاهم همکاری‌های بین دو کشور در تهران امضا شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: با انتشار گزارش ماهانه و گزارش‌های سالانه شرکت‌ها، تحلیل خوبی از عملکرد آنها در دسترس بازار برای تصمیم گیری قرار می‌گیرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: ۴۱ هزار هکتار از اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اختصاص و الحاق یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بنابر سیاست‌های اخیر وزارت جهاد در راستای تنظیم بازار، صادرات مستمر مرغ به عنوان راهکار اساسی برای بالا نگه داشتن تولید مرغ، استفاده از حداکثر ظرفیت واحد‌های مرغداری و ایجاد ارزآوری باید در دستور کار قرار گیرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ابر پروژه اومااویا که با حضور رئیس جمهور و و زیر نیرو در سریلانکا افتتاح شد، گامی برای توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی و رسیدن به هدف ۵ میلیارد دلاری بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: طی پنجشنبه همه فعالیت‌های مرتبط با طبیعت مانند کوهنوردی و دره‌نوردی خطرناک است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است