بازار 16:46 - 20 اسفند 1397

دوربین هایک ویژن از آتش سوزی در مدارس جلوگیری می‌کند

در سال‌های اخیر شاهد اتفاقات ناگوار و دلخراش زیادی در مدارس بودیم. وقوع آتش‌سوزی، انفجار بخاری و ... جان بسیاری از دانش آموزان کم سن و سال‌مان را گرفت و ایران را داغدار کرد.

تراژدی غم‌انگیز دختران شین‌آباد و حالا آتش‌سوزی مدرسه‌ای در زاهدان همگی به دلیل نبود امکانات مناسب و دلایلی دیگر منجر به پرپر شدن کودکانمان شد. باعث تاسف است که در عصری که تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است شاهد چنین حوادثی با دلایل پیش پا افتاده‌ای باشیم.

اما تکنولوژی و روش‌های به کارگیری صحیح آن می‌تواند نقش مهمی در تحولات زندگی و افزایش سطح رفاه زندگی بشر داشته باشد. دوربین‌های مداربسته یکی از پیشرفت‌های بشر در زمینه حفظ و گسترش مسائل امنیتی و حفاظتی هستند و خوشبختانه در سال‌های اخیر به وضوح شاهد اثرات مثبت آن در جامعه بوده‌ایم.

 

هایک ویژن یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید دوربین‌های مداربسته است که در ایران نیز دارای نمایندگی رسمی است. اساس کار این شرکت ابداع جدیدترین تکنولوژی‌ها برای هرچه بهتر کردن مسئله امنیت و حفاظت در زمینه دوربین‌های مداربسته است. شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که چگونه نصب دوربین هایک ویژن می‌تواند از وقوع آتش سوزی جلوگیری کند؟ هایک ویژن دارای راهکارهای ویژه‌ای برای حل این قبیل مشکلات است. در ادامه به معرفی مدل‌هایی از این نوع دوربین مداربسته می‌پردازیم که قادر به جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی هستند با ما همراه باشید ...  .

 

دوربین‌های حرارتی هایک ویژن

اساس کار این دوربین‌ها بر پایه تشخیص تغییرات دمایی است. این دوربین‌ها قادرند هر گونه تغییر در درجه حرارت محیط را شناسایی کرده و اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهند. به همین دلیل قبل از وقوع حادثه کاربران می‌توانند اقدامات لازم را انجام دهند. لازم به ذکر است که این دوربین از الگوریتم‌های هوش مصنوعی در آنالیز تصاویر بهره می‌برند. این باعث می‌شود تا آلارم‌های منتشر شده آن بسیار دقیق بوده و از نوع کاذب نباشند.

 

پک دوربین هایک ویژن همچنین دارای عملکرد هشداردهنده تغییر دمایی فوق العاده‌ای است. در این قابلیت می‌توان آستانه دمایی را برای تشخیص تغییر درجه حرارت تعیین نمود. به این ترتیب زمانی که درجه حرارت فراتر از مقادیر تعیین شده رود، آلارم‌ها به صدا در می‌آیند. همچنین می‌توان تنظیمات آن را به نحوی انجام داد که به مسئول تعیین شده در سیستم پیامی به صورت اس ام اس و یا ایمیل ارسال گردد.

 

"برای آشنایی بیشتر با سایر قابلیت های دوربین هایک ویژن و همچنین دانلود لیست قیمت هایک ویژن بر روی لینک کلیک کنید."

 

از این دوربین‌ها علاوه بر مدارس می‌توان در مکان‌هایی همچون فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار، زندان‌ها، نیروگاه‌ها و ... استفاده نمود. اندازه کوچک این دوربین‌ها باعث شده تا بتوان آنها را به راحتی بر روی دیوار، سقف و یا پایه جداگانه نصب نمود.

 

انتقال تصویر هایک ویژن یکی از قابلیت های کاربردی آن است که به واسطه آن می توانید به راحتی تصاویر را از راه دور بر روی گوشی، تبلت و لپ تاپ خود مشاهده نمائید. برای اطلاع از چگونگی این روش می توانید به وبسایت هایک ویژن ایران مراجعه فرمائید.

 

دوربین‌های با تکنولوژی  Dark Fighter

ممکن است در مکان مورد نظر فرد یا افرادی قصد خرابکاری داشته باشند. معمولا افرادی که چنین قصدی داشته باشند در تاریکی شب این کار را انجام می‌دهند. تصویربرداری در شب یکی از چالش‌های پیش روی دوربین‌های مداربسته است، زیرا شرط تشکیل تصویر در دوربین وجود نور در محیط است. خب دوربین‌های مدل دارک فایتر هایک ویژن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند حتی در تاریکی مطلق نیز تصاویری شفاف و حتی رنگی ارائه دهند.

 

دوربین‌های ضد انفجار هایک ویژن

یکی از موارد مهم بعد از وقوع یک حادثه بررسی عامل یا عوامل به وجود آورنده آن است. بسیاری از اماکن دارای خطر بالقوه وقوع انفجار هستند، مانند معادن زغال سنگ، سکوهای استخراج نفت، پالایشگاه‌ها، کارخانه‌های شیمیایی، کارخانه‌های نساجی و ... دوربین‌های مداربسته یکی از ابزارهای مفید برای شناسایی این عوامل هستند. اما چطور بعد از وقوع یک انفجار بزرگ که همه چیز را از بین می‌برد می‌توان به تصاویر مداربسته دسترسی پیدا کرد. شرکت هایک ویژن به تازگی دوربین‌هایی را تولید کرده که دارای قابلیت ضد انفجاری هستند. این محصولات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند در انفجارهای بزرگ دوام آورده و سالم باقی بمانند. در این صورت پس از وقوع انفجار به راحتی می‌توانید تصاویر را بررسی کرده و عوامل آن را شناسایی نمائید.

در سال ۲۰۱۷ در آمریکا به کمک موارد ذکر شده از ۸ مورد آتش سوزی رخ داده تمامی ۸ مورد به خوبی مهار شدند که از این تعداد، یک مورد پیش از وقوع حریق شناسایی شد و موارد دیگر در ۶ الی ۷ دقیقه اولیه مهار شدند.

 

با وجود این سیستم می توان آتش سوزی را در مراحل ابتدایی شناسایی و مهار نمود. در مدارس همواره آتش ساختمان اصلی و کلاس های درس را تهدید می کند، سیستم مدار بسته هایک ویژن می تواند قبل از اینکه آتش جان افراد داخل مدارس را به خطر بیادازد ان را تشخیص داده و مهار کند.

گارانتی هایک ویژن: تمام دوربین های هایک ویژن با گارانتی دوساله شرکت پارس ارتباط افزار به فروش می رسند.

 

دیگر کاربردهای مفید دوربین مداربسته در مدارس

تکنولوژی هیت مپ Heatmap هایک ویژن

بسیاری از مدیران مدارس مایلند اطلاعات کاملی در رابطه با علایق دانش آموزان داشته باشند از قبیل اینکه دانش آموزان از کدام یک از موضوعات درسی بیشتر خوششان می‌آید و یا به کدام قسمت از یک محیط‌ آموزشی بیشتر علاقه‌مندند و در آن تردد بیشتری انجام می‌دهند. دوربین‌های هیت مپ هایک ویژن طوری طراحی شده‌اند که می‌توانند میزان تردد افراد را در نقاط مختلف یک مکان اندازه‌گیری کنند و به صورت آماری ارائه دهند.

این کار می‌تواند در جذاب کردن محیط‌های آموزشی به منظور افزایش علاقه دانش‌آموزان نسبت به یادگیری کمک کننده باشد.

برای دریافت لیست قیمت هایک ویژن و خرید این محصولات می توانید به وبسایت نمایندگی هایک ویژن در تهران مراجعه نمائید.

 

تکنولوژی شمارش افراد

یکی دیگر از ابزارهای هوشمند هایک ویژن دوربین‌های شمارشگر افراد است. با نصب این دوربین‌ها در ابتدای درب‌های وردی  آموزشگاه و یا درب ورودی کلاس می‌توان تعداد افرادی که به آن مکان وارد و یا از آن خارج می‌شوند را به صورت دقیق کنترل نمود و اطلاعات جامعی را در این باره به دست آورد.

با وجود این سیستم ها در هر مکانی با هر نوع کاربری امنیت آن مکان تا حد زیادی تضمین می‌گردد. این سیستم‌ها می‌توانند در صورت وقوع حوادث غیرمترقبه میزان خسارات وارده اعم از خسارات مالی و حتی جانی را تا حد زیادی کاهش دهند.

همکاران محترم فعال در زمینه دوربین مداربسته نیز می توانند برای دریافت لیست قیمت همکار هایک ویژن با شماره تماس 88500020-021 تماس گرفته و یا بر روی لینک مربوطه کلیک نمائید.


10075639
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است