ورزشی 12:52 - 06 تیر 1396
حضور کشورهای مطرح خارجی در معتبرترین تورنمنت بین‌المللی اتحادیه جهانی
سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) از فردا (چهارشنبه) در منطقه آزاد چابهار آغاز می‌شود.

آغاز مسابقات کشتی آزاد جام یادگار امام از فردا و به میزبانی منطقه آزاد چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد نوجوانان، جام یادگار امام (ره) از فردا (چهارشنبه 7 تیرماه) در سالن وَرنا منطقه آزاد چابهار آغاز می‌شود.

کشورهای اوکراین، ایتالیا، تاجیکستان، روسیه، مغولستان، قرقیزستان، مجارستان، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان و تیم منتخب غرب آسیا در کنار پنج تیم از کشورمان (سه تیم الف، ب و ج ایران، تیم منطقه آزاد چابهار و تیم روستایی عشایری) به صورت تیم به تیم با هم در چهار گروه به رقابت می‌پردازند.

با توجه به حضور بیش از 10 کشور خارجی که بیشتر از کشورهای صاحب نام دنیا هستند این مسابقات معتبرترین تورنمنت کشتی اتحادیه جهانی در رده سنی نوجوانان محسوب می‌شود.

آشوت کومار داور المپیکی هندوستان نماینده اتحادیه جهانی کشتی در این مسابقات است.

مراسم وزن کشی این مسابقات نیز عصر امروز (سه‌شنبه) در محل برگزاری رقابت‌ها برگزار می‌شود.

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور، بیش از 2 دهه است که در مجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است.با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته‌ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه‌ای ایفا کند.

در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساخت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در استان سیستان و بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.


9207309
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است