ورزشی 15:53 - 24 تیر 1399
رئیس کمیته فنی فدراسیون بولینگ و  بیلیارد می گوید که پایگاه قهرمانی آزادی برای تمرینات ملی پوشان در ساعات مشخص شده با رعایت موازین بهداشتی بازگشایی شده است.

جعفری: پایگاه قهرمانی اسنوکر با رعایت موازین بهداشتی بازگشایی می شوند

نصرالله جعفری رئیس کمیته فنی فدراسیون بولینگ و  بیلیارد در گفتگو با ایسنا،  با اشاره به آغاز تمرینات ملی پوشان اسنوکر بیان کرد: خوشبختانه پس از وقفه ای که به دلیل شیوع بیماری کوید ۱۹ به وجود آمده بود با دستور سرپرست فدراسیون و هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان،  پایگاه قهرمانی آزادی برای تمرینات ملی پوشان در ساعات مشخص شده با رعایت موازین بهداشتی بازگشایی شد.

او ادامه داد: با برنامهریزی که در فدراسیون انجام شده است ساعاتی را در روز برای نفرات برتر رنکینگ کشوری اسنوکر در نظر گرفته که با رعایت فاصله ایمنی و سایر موازین بهداشتی ملی پوشان بتوانند در محیطی سالم به انجام تمرینات خود بپردازند.  البته این بازگشایی بدون داشتن خوابگاه بوده زیرا که با توجه به شیوع کرونا در حال حاضر امکان استفاده از خوابگاه برای ملی پوشان شهرستانی مهیا نیست اما اگر نیاز به خوابگاه نداشته باشند باهماهنگی قبلی می توانند از پایگاه برای تمریناتشان استفاده کنند.

رئیس کمیته فنی فدراسیون با توجه به کنسلی مسابقات برون مرزی گفت: تمام مسابقات رشته های ورزشی تحت تاثیراین بیماری به زمان دیگری موکول شده و رشته های بیلیاردی نیز از این مسئله مستثنی نبوده اند. رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان فروردین ماه در کشور قطر لغو شد. همچنین سایر رقابت های دیگر در این رشته به زمان دیگری موکول شد اما پایگاه قهرمانی اسنوکر با هدف آمادگی ملی پوشان فعالیت خود را آغاز کرده است.

جعفری در خصوص سایر رشته های زیر مجموعه این فدراسیون یادآور شد: در حال حاضر با روسای بخش ها و کمیته های بولس، بولینگ و پاکت بیلیارد در حال برنامه ریزی برای دوران پس از کرونا هستیم تا به امید خدا و همچنین حمایت های مسئولین شاهد روزهای روشنی باشیم.

انتهای پیام


10618775
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد تا یک مدیر خارجی برای آکادمی این باشگاه انتخاب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قصد دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است