استانی 17:22 - 31 شهریور 1398
فرمانده سپاه سلماس:
فرمانده سپاه سلماس گفت: اکنون توانسته ایم به سطحی از توان دفاعی برسیم که دشمنان جمهوری اسلامی نمی توانند کوچکترین تحرک و حرکتی از خود نشان دهند.

اجازه کوچکترین دست درازی به خاک کشور را به هیچ قدرتی نخواهیم داد

به گزارش ایسنا، سرهنگ علیرضا مدنی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سلماس بااشاره به توان نظامی کشور گفت:هم اکنون نیز تجارب و دستاوردهای جنگ تحمیلی را در قسمت های مختلف بکار می گیریم و با خودباوری و اتکا به نیروهای داخلی توانسته ایم به سطحی از توان دفاعی برسیم که دشمنان جمهوری اسلامی نمی توانند کوچکترین تحرک و حرکتی از خود نشان دهند.

وی تصریح کرد: در 31 شهریورماه 1359 عراق به پشتوانه مالی، نظامی، فرهنگی و اطلاعاتی جهبه استکبار وارد جنگ با ایران شد و در ابتدا گمان نمی کرد با مقاومت جانانه مردم ایران مواجه شود که در 8 سال وجبی از خاک میهن اسلامی شان را به دشمن ندادند.

سرهنگ مدنی اظهار کرد: علی رغم فشارها و مشقات بسیاری که مردم در دوران جنگ متحمل شدند، اما با عنایات خداوند متعال و رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) ما پیروز میدان نبرد شدیم و ثابت کردیم انقلاب ما انقلابی الهی است.

فرمانده سپاه سلماس تصریح کرد: انقلاب اسلامی در راس محور مقاومت قرار گرفته و شاهد شکست های مفتضحانه استکبار جهانی در نقاط مختلف هستیم بطوریکه یمن در محور مقاومت توانسته ثروتمندترین کشور جهان را درمانده کند.

سرهنگ مدنی خاطرنشان کرد: هیچ جنبنده ای جرات ورود به حریم هوایی ایران را ندارد و ساقط کردن پهپاد اخیر آمریکا نمونه ای از این اقتدار جمهوری اسلامی است که آمریکا نتوانست کوچکترین اقدامی در این راستا بکند.

وی اظهار کرد: امروزه نیروهای مسلح ایران در یگان های مختلف در اوج آمادگی قرار دارند و اجازه کوچکترین دست درازی به منافع و خاک این کشور را به هیچ قدرتی نخواهند داد.

انتهای پیام


10244424
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است