استانی 20:18 - 01 آبان 1399

بیش از ۱۸ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر پنجشنبه در نشست با فرمانده مرزبانی ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه کرده است و خصوصاً در مرزها شاهد جانفشانی و اقتدار بالای پلیس هستیم.

وی با بیان اینکه دریابانان استان بوشهر به صورت شبانه‌روزی با اقتدار و عزت در حفاظت از امنیت پایدار خلیج فارس تلاش می‌کنند اضافه کرد: مرزبانان با مبارزه جدی با قاچاق نقش مهمی را در حمایت از تولید ملی ایفا می‌کنند.

استاندار بوشهر بر لزوم مبارزه و مقابله مستمر با قاچاق تاکید کرد و ادامه داد: مرزبانی وظیفه سنگینی را برای جلوگیری از قاچاق بر عهده دارد.

وی یکی از خدمات بسیار مهم سپاه، نیروهای نظامی، امنیتی، انتظامی و مرزبانی را مقابله با قاچاق مواد مخدر دانست و بیان کرد: سال گذشته بیش از ۱۸ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد که بیانگر اقتدار در این حوزه است.

گراوند با بیان اینکه مرزبانان در مقابله با سوداگران مرگ تاکنون شهدای گوناگونی تقدیم کرده‌اند، تصریح کرد: جدی مرزداران مسئولیت و مأموریت مهم و ارزشمندی در پاسداری از سلامت جامعه دارند.

وی با اشاره به اینکه ۹۳۰ کیلومتر از دو هزار و ۷۰۰ کیلومتر مرز دریایی کشور در استان بوشهر است، افزود: یک سوم مرز دریایی کشور در استان بوشهر قرار دارد.


10776171
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است